رییسی: راه رسیدن به قله را هموار می‌بینم

تهران (پانا) - رییسی، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه شادمانی من در گرو نشستن لبخند بر لب یک خانواده نیازمندان است، از حامیان خود خواست که با کاهش هزینه تبلیغات، این هزینه‌ها را به نیازمندان اختصاص دهند.

کد مطلب: ۱۱۹۰۷۴۷
لینک کوتاه کپی شد
رییسی: راه رسیدن به قله را هموار می‌بینم

سیدابراهیم رییسی در اجتماع مردم ورامین قرچک، پیشوا و پاکدشت در مسجد جامع ورامین، گفت: پرچمی که مردم ورامین در ۱۵ خرداد برافراشتند پرچم اسلام‌خواهی، عدالت‌طلبی و حق‌جویی بود. شهدای ورامین، نماد استقامت و ایستادگی در راه حق هستند و امروز هم جوانان این خطه به‌رغم همه سختی‌ها، مشکلات، ناملایمات و یأس‌هایی که برخی با مدیریت و عملکردشان ایجاد کرده‌اند، به نظام و ولایت و آینده کشور امیدوارند و این امید، همه خدمتگزاران را امیدوار می‌کند. شرایط کشور امروز مناسب نیست. برخی افراد مانند حاج قاسم سلیمانی، با مجاهدت در حوزه‌های مختلف همچون حوزه‌های امنیت، علم و فناوری، کارهای ماندگاری کردند که گره از مشکلات کشور گشود و موجب ایجاد امید شد. برخی دیگر هم با کوتاهی در انجام وظایف و سیاسی‌کاری مردم را ناامید کردند و با سوء مدیریت، ظرفیت‌های کشور به‌ویژه در حوزه اقتصاد را معطل گذاشتند.

وی افزود: با وجود مردم عزیز و جوانان، راه پیشرفت کشور بسیار هموار است و با توکل به خدا و همدلی مردم، راه رسیدن به قله را هموار می‌بینم. برخی می‌خواهند با ایجاد موانع، راه پیشرفت کشور را کند کنند اما برای همه روشن است که این مردم و جوانان و خانواده شهدا و دختر و پسر و کارگر و کشاورز و فعالان عرصه‌های اقتصادی و اجتماعی هیچ مانعی را مقابل خود به رسمیت نمی‌شناسند. رنج مردم، رنج من، و درد مردم درد ماست، افزود: دیدن شرایط زندگی برخی مردم عزیز که تعدادشان هم کم نیست انسان را آزرده‌خاطر می‌کند. آنچه بنده را به‌رغم داشتن مسئولیتی مهم، وارد عرصه انتخابات کرد، اجابت دعوت مردم و خاتمه‌دادن به رانت و فساد در سازمان اداری کشور بود.

وی گفت: باید جذب نیروها، ارتقای آنها و تقسیم ظرفیت‌ها در کشور عادلانه و به‌نحوی باشد که مردم طعم شیرین عدالت را بچشند و این امر به دست توانای مردم و با انتخاب خدمتگزاران و مدیران لایق و کارآمد امکان‌پذیر است و حتماً محقق خواهد شد. امروز به تغییر وضعیت و ساختن کشور براساس آموزه‌های امام(ره) و بیانیه گام دوم انقلاب که رهبری به ما تعلیم دادند نیاز داریم و باید در جامعه، تحول ایجاد شود. همان‌طور که در دستگاه قضائی، سند تحول، تدوین و براساس آن اقدامات بزرگی انجام شد. در دولت آینده هم اصلاح ساختارها مبتنی بر سند تحول صورت می‌گیرد.

وی توضیح داد: هنگام ورود به قوه قضائیه که اعلام کردم در برخورد با وابستگان به قدرت و ثروت، خط قرمز نداریم برخی می‌گفتند «مگر می‌شود!؟» و ما ثابت کردیم که در برخورد با فساد، هیچ ملاحظه و اغماضی نکردیم و الان هم اعلام می‌کنم با کمک مردم وضعیت و شرایط فعلی را به نفع مردم تغییر می‌دهم. از مردم به‌ویژه جوانان می‌خواهم که اگر به هر دلیلی ناامید و سرخورده شده‌اند با یک دنیا امید به آینده روشن در انتخابات شرکت کنند و یقین داشته باشند وضعیت به نفع آنان تغییر خواهد یافت. آمده‌ام که اگر رأی مردم ایران به من تعلق گرفت، بی‌اعتمادی به دولت و مسئولان را از جامعه بزدایم و به سرمایه‌ای بزرگ برای دولتمردان و پشتوانه‌ای برای کشور تبدیل کنم و ما به این اعتماد شما سخت نیازمندیم. ایران قوی با شکل‌گیری دولت مردمی به وجود می‌آید و ان‌شاءالله دولت آینده زمینه‌های فساد در کشور و بسترهای رانت را از نظام اقتصادی برمی‌چیند و روز به روز به اجرای عدالت نزدیک‌تر خواهیم شد.

وی از مردم خواست برای رسیدن به این شرایط، در انتخابات شرکت و دیگران به خصوص رأی‌اولی‌ها را نیز به رأی‌دادن ترغیب کنند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت که هر چه رأی بیشتر باشد، پشتوانه دولت برای انجام اصلاحات و اجرای عدالت قوی‌تر می‌شود.

وی تاکید کرد: هر چه هزینه تبلیغات، کمتر و به سفره فقرا افزوده شود شادمان‌تر خواهم شد.

این نامزد ریاست جمهوری گفت: همیشه خبرهای خوشایند برای مردم آن بوده که با یک مفسد برخورد، یا یک بستر فساد اصلاح شده و یک فساد از نظام بانکی و پولی و اقتصادی کمتر شده است و اکنون هم وقتی خوشحال می‌شوم که لبخندی بر لبان خانواده‌ای مستمند بنشیند و گره از کار کسی گشوده و مشکلات، برطرف شده یا جوانی مشغول به کار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار