بازدید مدیرکل آموزش و پرورش گیلان از حوزه‌های امتحانات نهایی آستارا و حویق

رشت (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با حضور در شهرهای استارا و حویق، از روند برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم بازدید و از رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در حوزه‌ها ابراز رضایت کرد.

کد مطلب: ۱۱۹۰۷۱۹
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیرکل آموزش و پرورش گیلان از حوزه‌های امتحانات نهایی آستارا و حویق

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، حوزه‌های امتحانی فاطمیه، خاتم‌الانبیا، شهید بهشتی و حوزه تصحیح اوراق امتحانات پایه دوازدهم واقع در ساختمان قدیم آموزش و پرورش شهرستان آستارا ازجمله اماکنی بودند که در سفر یک‌روزه محمد رحمتی مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان به غربی‌ترین نقطه از استان موردبازدید قرار گرفتند.

سید سجاد موسوی مدیر آموزش و پرورش شهرستان آستارا پیش‌ازاین تعداد حوزه‌های امتحانی در پایه دوازدهم را 12 حوزه در مدارس شهید بهشتی، فاطمیه، حضرت زهرا(س)، امام علی(ع)، خاتم‌الانبیا و دکتر معین دانسته و تعداد دانش‌آموزان شرکت‌کننده در امتحانات نهایی را یک‌هزار و 83 نفر اعلام کرده بود.

همراه داشتن ماسک، گندزدایی روزانه حوزه‌ها، استفاده از مواد ضدعفونی‌کننده، تب‌سنجی دانش‌آموزان، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در محوطه و تعبیه اتاق ایزوله برای قرنطینه دانش‌آموزان موردار ازجمله الزامی است که در بازدیدهای کارشناسان شبکه بهداشت و درمان و بازرسان آموزش و پرورش موردتوجه قرار می‌گیرد.

علاوه‌ بر دانش‌آموزان پایه دوازدهم، یک‌هزار و 353 نفر از دانش‌آموزان پایه نهم نیز در 36 حوزه امتحانی به صورت هماهنگ منطقه‌ای به منظور ورود به پایه دهم با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی در حال برگزاری امتحانات خرداد هستند.

همچنین امتحانات مقاطع ابتدایی، هفتم و هشتم متوسطه دوره اول و دهم و یازدهم متوسطه دوره دوم به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت غیرحضوری از طریق شبکه اجتماعی دانش‌آموز در حال برگزاری است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان در ادامه، با حضور در منطقه حویق از حوزه امتحانات نهایی پایه دوازدهم و نهم بازدید کرد.

وی بر رعایت دستور العمل های بهداشتی و ضوابط آموزشی در برگزاری آزمون ها تأکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار