مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران:

تقویت و توسعه مراکز یادگیری محلی، راهی برای تحقق اهداف سوادآموزی است

تهران(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، تقویت و توسعه مراکز یادگیری محلی را راهی برای تحقق اهداف سوادآموزی دانست و اهتمام روسای مناطق آموزش و پرورش شهر تهران را برای راه‌اندازی این مراکز خواستار شد.

کد مطلب: ۱۱۹۰۶۸۵
لینک کوتاه کپی شد
تقویت و توسعه مراکز یادگیری محلی، راهی برای تحقق اهداف سوادآموزی است

جلسه بهبود کیفیت و ستاد امتحانات سوادآموزی آموزش و پرورش شهر تهران به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور عبدالرضا فولادوند مدیر کل، میررضا شفیع‌پور معاون سوادآموزی آموزش و پرورش شهر تهران و سایر اعضا تشکیل شد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، عبدالرضا فولادوند در این جلسه با اشاره به حجم محقق شده در سال ۱۳۹۹، تلاش برای ارتقا و بهبود حجم ابلاغی سال ۱۴۰۰ را خواستار شد.

وی تقویت و توسعه مراکز یادگیری محلی را راهی برای تحقق اهداف سوادآموزی دانست و اهتمام روسای مناطق آموزش و پرورش شهر تهران را برای راه اندازی این مراکز خواستار شد.

فولادوند نظارت بر کلاس ها و آزمون های سوادآموزی را مورد تاکید قرار داده و اجرای دقیق پروتکل های بهداشتی را در حوزه های امتحانی از اهم موضوعات برشمرد و سلامتی افراد را در راس امور دانست.

در ادامه معاون سوادآموزی آموزش و پرورش شهر تهران، با اشاره به دستور جلسه بهبود کیفیت و ستاد امتحانات سوادآموزی، به ارائه گزارش حجم ابلاغی و ارائه راهکار و پیشنهادات در خصوص تحقق اهداف پرداخت و استفاده از ظرفیت پایگاه های سنجش به منظور شناسایی اولیای بی سواد و کم‌سواد دانش آموزان و برنامه ریزی برای نظارت بر امتحانات پایان دوره را خواستار شد.

وی نسبت به پیش بینی و تمهید امکانات و ملزومات مورد نیاز برای برگزاری امتحانات، با اشاره به تحقق ۷۳ درصدی حجم ابلاغی سال ۱۳۹۹ ابراز امیدواری کرد که در سال ۱۴۰۰ حجم ابلاغی توسط همکاران سوادآموزی مناطق به نحو شایسته ای پوشش داده شود.

میررضا شفیع‌پور، استفاده از ظرفیت کودکان بازمانده از تحصیل را یادآوری کرد و همچنین در راستای طرح مدرسه محوری، شناسائی اولیای بی‌سواد و کم‌سواد در پایگاه‌های سنجش در قالب عقد تفاهم نامه با آموزش و پرورش استثنائی و همچنین بهره گیری از ظرفیت ستادهای ثبت نام و عضویت مسئولان سوادآموزی مناطق در ستاد ثبت نام مناطق را خاطرنشان کرد.

همچنین مقرر شد نظارت غیرحضوری از کلاس های سوادآموزی، حداقل به میزان ۲۵ درصد از کل سوادآموزان شهر تهران به عمل آمده و بازخورد این نظارتها به مدیران آموزش و پرورش مناطق اعلام شود و برای آموزش دهندگان قبل از جلسات آزمون حتما جلسه آموزشی تحت عنوان جمع بندی و جبرانی بصورت حضوری برگزار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار