دیدار هیات مدیره مجمع ملی جوانان با آیت الله علوی گرگانی

قم(پانا)- اعضای هیات مدیره مجمع ملی جوانان و نمایندگان جوانان و ورزشکاران با آیت الله علوی گرگانی از مراجع عظام تقلید دیدار کردند.

کد مطلب: ۱۱۹۰۶۷۴
لینک کوتاه کپی شد
دیدار هیات مدیره مجمع ملی جوانان با آیت الله علوی گرگانی

اعضای هیات مدیره مجمع ملی جوانان و نمایندگان جوانان و ورزشکاران با آیت الله «سید محمدعلی علوی گرگانی» از مراجع عظام تقلید شیعه دیدار کردند.
آیت الله علوی گرگانی در این دیدار تاثیر توجه، توسل و انس به قرآن کریم در جامعه امروز و بویژه جوانان را مورد اشاره قرار داد و بر اهمیت حضور پرشور و فعال جوانان در انتخابات و انتخاب اصلح تاکید کرد.
در ابتدای این دیدار، «راشد پرستار» دبیر کل مجمع ملی تشکل های جوانان گزارشی از فعالیتهای صورت گرفته را بیان کرد و ضرورت معرفی الگوهای مناسب را به جوانان مورد اشاره قرار داد.
در دیدار فوق، «امید نیاز» رئیس هیات مدیره مجمع، حجت الاسلام «سید رضا عظیمی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اقشار بسیج استان، «علی بهلولی» مسئول سازمان بسیج ورزشکاران قم، «مهران خیری» مدیر امور مجلس مجمع جوانان کشور، «بهنام خیر اندیش» رئیس مجمع استانی جوانان کشور و جمعی از قهرمانان شاخص ورزشی و اعضای شورای ورزش و جوانان نماز جمعه و مجمع مردمی ورزش استان قم حضور داشتند.
خبرنگار: هانیه کنگرانی فراهانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار