پانته آدرّی معاون آموزش متوسطه خبرداد:

آغاز داوری مرحله استانی نوزدهمین دوره مسابقات علوم آزمایشگاهی در پژوهش سرای دانش آموزی جوان منطقه ۵

تهران(پانا) - در راستای دومین دوره جشنواره علمی پژوهشی، داوری نوزدهمین دوره مسابقات علوم آزمایشگاهی مدارس در پژوهش سرای دانش آموزی جوان منطقه ۵ شروع شد.

کد مطلب: ۱۱۹۰۶۲۳
لینک کوتاه کپی شد
آغاز داوری مرحله استانی نوزدهمین دوره مسابقات علوم  آزمایشگاهی در پژوهش سرای دانش آموزی جوان منطقه ۵

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، پانته آ درّی معاون آموزش متوسطه شهر تهران اعلام کرد که در راستای دومین دوره جشنواره علمی - پژوهشی محور مسابقات علوم آزمایشگاهی، داوری بیش از ۴۰۰ اثر ارسالی دانش آموزان شهر تهران در پژوهش سرای دانش آموزی جوان منطقه ۵ که دبیر خانه استانی نوزدهمین دوره مسابقات علوم آزمایشگاهی است، از روز یکشنبه ۱۴۰۰/۳/۹ آغاز شده است.

این آثار در سه گرایش فیلم، انیمیشن و نرم افزارهای کاربردی توسط دانش آموزان متوسطه اول ، دوم و فنی و حرفه ای تنظیم و تحویل پژوهش سرای جوان منطقه ۵ شده است.

مطابق با شیوه نامه و تقویم اجرایی نوزدهمین دوره مسابقات علوم آزمایشگاهی، پس از داوری تخصصی آثار و ارتقا طرح ها، نتیجه مسابقه واسامی سه نفر برگزیده استانی در هر گرایش تا هفته دوم تیرماه به قطب کشوری این مسابقه در استان مرکزی ارسال می گردد و در مرحله کشوری یک نفر منتحخب در هر گرایش مشخص خواهد شد.

درّی افزود: در هفدهمین دوره مسابقات علوم آزمایشگاهی که به صورت حضوری برگزارشد شهرتهران رتبه اول در پایه دهم را کسب کرد و پس از شیوع بیماری کرونا و برگزاری مسابقات و جشنواره ها به شیوه غیرحضوری و مجازی مسابقات آزمایشگاهی ذیل جشنواره علمی -پژوهشی به شیوه مجازی در سه گرایش فیلم ، انیمیشن و نرم افزارکاربردی برگزار می شود.

او اظهار امیدواری کرد که با توجه به پویایی پژوهش سراها در این دوره نیز شاهد کسب موفقیت دانش آموزان شهر تهران باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار