مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی:

بیش از 4 هزار دانش‌آموز در آزمون استعدادهای درخشان شرکت خواهند کرد

بجنورد(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت سلامت دانش آموزان و همکاران اولویت حوزه‌های برگزاری امتحانات است و بیش از 4 هزار دانش‌آموز در آزمون استعدادهای درخشان شرکت خواهند کرد.

کد مطلب: ۱۱۹۰۶۰۳
لینک کوتاه کپی شد
بیش از 4 هزار دانش‌آموز در آزمون استعدادهای درخشان شرکت خواهند کرد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان شمالی، مهدی مودی در جلسه مشترک چهارمین شورای آموزش و پرورش و اولین شورای پشتیبانی سوادآموزی استان اظهار کرد: در 10 پایه امتحانات به صورت غیرحضوری و در دو پایه نهم و دوازدهم به صورت حضوری برگزار می شود.

وی ادامه داد: امتحانات تا 24 خرداد برگزار می‌شود که برای پایه دوازدهم، 89 حوزه امتحانی و برای پایه نهم 505 حوزه امتحانی در نظر گرفته شده است.

مودی خاطرنشان کرد: در برگزاری امتحانات سلامت دانش آموزان، همکاران و حتی امتحانات در اولویت حوزه های امتحانی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به مرحله دوم المپیادهای علمی اظهار کرد: 451 داش آموز استان به مرحله دوم راه یافته اند که در 12 رشته و در 23 تا 25 خرداد برگزار می شود.

مودی افزود: بیش از 2600 دانش آموز برای ورود به پایه هفتم در 24 حوزه و1400 دانش آموز برای ورود به پایه نهم در 15حوزه آزمون استعدادهای درخشان برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به پیش رو بودن انتخابات مهم برای تمامی اعضای شورای معاونین و روسای آموزش و پرورش ابلاغ سفیران انتخابات صادر شده و تا به حال بیش از 21 نشست برگزار شده است.

مودی خاطر نشان کرد: نام نویسی کلاس اولی‌ها از اول خرداد شروع شده و تا پایان خرداد ادامه دارد. در سایر مقاطع نام نویسی به صورت خودکار در مدارس انجام می‌شود و نیازی به حضور اولیاء نیست.
به گفته مودی، ثبت نام در مدارس دولتی تا پایان مرداد ماه است، اما در مناطق عشایری و مدارس غیر دولتی ثبت نام تا شهریور ماه ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار