برای موفقیت در حفظ قرآن، حفظ کوتاه‌کوتاه آیات مناسب است

کاشمر(پانا)- دانش‌آموز قرآنی موفق در کسب مقام اول در رشته حفظ قرآن گفت دوستان با در نظر گرفتن صوت استاد منشاوی و شروع حفظ کوتاه‌کوتاه و کم‌کم طولانی به هدف خود می‌رسیدند.

کد مطلب: ۱۱۹۰۵۴۳
لینک کوتاه کپی شد
برای موفقیت در حفظ قرآن، حفظ کوتاه‌کوتاه آیات مناسب است

ابوالفضل فیض، برگزیده مسابقه حفظ قرآن در گفت و گو با پانا از هدف خود شرکت در حفظ قرآن گفت:«هدف من از شرکت در مسابقات قرآنی حفظ قرآن محک زدن خود و رقابتی دوستانه با هم دوره های خودم بود و علت دیگر هم یادگیری مفاهیم و مباحث قرآن کریم بود که به لطف پروردگار موفق شدم.»

وی ادامه داد:«مسئولین خواهشمندیم در زمینه های قرآنی و مذهبی فعالیت های خود را بیشتر کنند و جامعه را به سوی مراسمات و مباحث مذهبی سوق دهند.»

وی در ادامه خاطره شیرینی از مسابقات گفت:«خاطره های مسابقات کلاً زیباست، ولی یک خاطره بسیار جالبی در مسابقات استانی برای من اتفاق افتاد. وارد اتاق پرسش و پاسخ شدم و منتظر استادها ماندم در همین موقع حفظ خود را تثبیت می‌کردم که استادان آمدند و شروع به پرسش کردند. سوال ها را به خوبی پاسخ دادم و از اتاق بیرون آمدم و اتاق را به نفر بعدی واگذار کردم، در آخر ۴ نفر برتر را انتخاب کردند و گفتند بیایید تا دوباره پرسیده شود و مشخص شود رتبه اول کیست. ما وارد اتاق شدیم از همه سوال کردند و به خوبی پاسخ دادیم. فقط من یک آیه را جا انداختم و به آیه بعدی رفتم، رفتیم بیرون و بچه ها شروع به صحبت کردند. چند دقیقه بعد اسم من را به عنوان برنده رتبه اول استانی اعلام کردند، همه با تعجب به هم نگاه کردند و گفتند او آیه را جا انداخته، چگونه نفر اول شد؟ که استاد گفت:«پرسش فقط برای تحریر صدا بوده و ملاک اصلی تحریر صدا بوده است و این گونه نفر اول استانی شدم.»

فیض گفت:«دوستان با در نظر گرفتن استاد منشاوی و شروع حفظ کوتاه کوتاه و کم کم طولانی به هدف خود رسیده و به لطف خداوند متعال حافظ قرآن شوند.»


خبرنگار: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار