20خرداد؛ شروع تبلیغات نامزدهای انتخابات شوراها

تهران (پانا) - رئیس هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها خبر داد رسیدگی به اعتراضات کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نسبت به نحوه بررسی صلاحیت آنها به اتمام رسیده و بیستم خرداد اولین روز تبلیغات خواهد بود.

کد مطلب: ۱۱۹۰۴۹۲
لینک کوتاه کپی شد
20خرداد؛ شروع تبلیغات نامزدهای انتخابات شوراها

به گزارش روابط عمومی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها، سیدحمیدرضا کاظمی با بیان اینکه مرحله نهایی رسیدگی به اعتراضات بررسی صلاحیت‌های کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در پانزدهم خرداد به پایان رسید، گفت: نتایج نهایی به وزارت کشور ابلاغ و از طریق این وزارتخانه به فرمانداری‌های سراسر کشور اعلام شد.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر فرمانداری‌ها در حال ابلاغ نتیجه نهایی بررسی صلاحیت‌ها به کاندیداها هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه بیستم خرداد اولین روز تبلیغات کاندیداهای تأیید صلاحیت شده تعیین شده است، عنوان کرد: شرایط تبلیغات با توجه به میزان شیوع کرونا در شهرهای مختلف، متفاوت است لذا این شرایط از طریق فرمانداری‌ها به کاندیداها اعلام می‌شود.

رئیس هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها در پایان با بیان اینکه طی یکی از مراحل، تعداد داوطلبان 21 شهر و روستا نتوانستند به حد نصاب برسند، خاطرنشان کرد: در آخرین بررسی این تعداد به 8 شهر و روستا رسید و هم اکنون در حال بررسی آخرین مرحله هستیم تا ببینیم چه تعداد از این شهرها به حد نصاب نرسیده‌اند که بعد از دریافت اطلاعات دقیق، برای این شهر و روستاها تصمیم‌گیری‌های لازم اتخاذ خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار