مار ۲.۵ متری مردی را تا آستانه سکته برد!

تهران (پانا) - بیرون آمدن مار کبرای سیاه ۲.۵ متری از سوراخ توالت موجب وحشت مرد هندوستانی شد.

کد مطلب: ۱۱۹۰۴۵۵
لینک کوتاه کپی شد
مار  ۲.۵ متری مردی را تا آستانه سکته برد!

به گزارش خبرنگاران جوان، برخی افراد حتی شنیدن واژه مار نیز ترس و وحشت را در ذهن آن‌ها ایجاد می‌کند. حالا تصور کنید چنین افرادی در جایی حضور داشته باشند و ناگهان در نزدیکی آن‌ها سرو کله یک مار خطرناک ظاهر شود. اتفاق وحشتناکی که به تازگی برای یک مرد روستایی در هند رخ داد.

این مرد اهل روستای «باسِلی» در منطقه پوشکار ایالت راجاستان هند هنگام رفتن به سرویس بهداشتی خانه‌اش ناگهان با یک مار کبرا سیاه رنگ روبه رو شد. در حالی که این مرد در دستشویی حضور داشت این مار ۲.۵ متری را مشاهده کرد که سرش را از داخل سوراخ کاسه توالت بیرون آورده بود. این مرد که دچار ترس و وحشت زیادی شده بود بلافاصله سرویس بهداشتی را ترک و فرار کرد.

در ادامه خانواده این مرد پلیس محلی را در جریان این حادثه قرار دادند و پلیس با کمک تیم جنگلبانی محلی موفق به شکار این مار و انتقال از خانه این مرد شد. پرسنل جنگلبانی پس از شکار، این مار را در یک منطقه جنگلی رها کردند. تصاویری که در فضای مجازی منتشر شده این مار کبرای سیاه رنگ ترسناک را نشان می‌دهد.

گفتنی است؛ پیداشدن این مار در این خانه روستایی در هند در حالی خبرساز می‌شود که سال گذشته پیدا شدن یک مار شاه کبرای بزرگ در یک خانه روستایی دیگر در هند خبرساز شده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار