تقی‌پور هیچ سمتی در ستاد انتخاباتی سید ابراهیم رییسی ندارد

تهران (پانا) - سخنگوی ستادهای مردمی سید ابراهیم رییسی با انتقاد از فعالیت‌های غیر اخلاقی در فضای انتخابات اعلام کرد رضا تقی‌پور هیچ سمتی در ستادهای مردمی حجت الاسلام و المسلمین رییسی ندارد.

کد مطلب: ۱۱۹۰۳۶۰
لینک کوتاه کپی شد
تقی‌پور هیچ سمتی در ستاد انتخاباتی سید ابراهیم رییسی ندارد

مهدی دوستی با اعلام این خبر گفت: با وجود تکذیب‌های چندین باره در مورد افراد مسئول در ستادهای مردمی حامی آیت الله رئیسی متاسفانه فعالیت‌های غیر اخلاقی در فضای انتخابات علیه ایشان همچنان ادامه دارد.

سخنگوی ستادهای مردمی سید ابراهیم رییسی تاکید کرد: ضمن حفظ احترام به جناب آقای تقی پورایشان هیچگونه سمتی در ستاد های مردمی حامی آیت الله رئیسی ندارند .

وی گفت: دیدگاه‌ها و رویکردهای سید ابراهیم رئیسی در مورد فضای مجازی پیشتر در برنامه‌ها و سخنرانی‌های ایشان بیان شده و در ادامه فرصت تبلیغات انتخاباتی نیز به استحضار مردم شریف ایران خواهد رسید.

دوستی خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین فرازهای برنامه ایشان که عنوان شد اینست: فضای مجازی ابزار نظارت ملت بر دولت و دولتمردان و نه برعکس

سخنگوی ستادهای مردمی سید ابراهیم رییسی افزود: متاسفانه برخی برای رسیدن به اهداف خود در تلاش هستند با هر روش غیر اخلاقی ای دو قطبی های حبابی و ساختگی ایجاد کنند تا بلکه بتوانند از پاسخگویی در مورد وضع موجود شانه خالی کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار