پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در منطقه ۷ تهران تشییع و تدفین شد

تهران(پانا)- پیکر دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس مصادف با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) با حضور پرشور مردم تشییع و تدفین شد.

کد مطلب: ۱۱۹۰۳۱۶
لینک کوتاه کپی شد
پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در منطقه ۷ تهران تشییع و تدفین شد

مراسم تشییع پیکر دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس امروز یکشنبه ۱۶ خرداد ماه همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام از مسجد حجت ابن الحسن واقع در خیابان سهروردی شمالی پس از قرائت نماز جماعت با حضور پرشور مردم همراه بانواختن مارش نظامی به سمت بوستان شهید منفرد نیاکی (اندیشه) برگزار شد.

خانواده معظم شهدای گمنام و تعدادی از بسیجیان و فرماندهان سپاه و سردار حسن زاده؛ فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) و جمعی از مداحان از جمله عبدالرضا هلالی و تعداد کثیری از مردم همیشه در صحنه در مراسم تشییع حضور داشتند.

در این مراسم که با تلاوت قرآن و ذکر صلوات و قرائت فاتحه برای شادی روح تمامی شهدای جنگ تحمیلی علی الخصوص شهدای گمنام آغاز شد؛ سردار حسن زاده با ذکر فضایل شهدای گمنام از زحمات، گذشت، ایثار و فداکاری شهدای هشت سال دفاع مقدس تجلیل وقدردانی کرد و همچنین افزود: این دو شهید ۱۷ و ۲۴ ساله به ترتیب در عملیات‌های والفجر مقدماتی و بدر به شهادت رسیده اند و بقایایپیکر مطهرشان در جریان تفحص در مناطق عملیاتی فکه و شرق دجله به دست آمده است.

در ادامه مراسم تدفین پیکر پاک این شهیدان با شور و عشق سرشاری در مکان مذکور انجام شد.

*عکاس و خبرنگار دانش آموز پانا؛ سید امیر عماد منتصر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار