دبیر شورای ائتلاف فرهنگیان استان قزوین اعلام کرد:

آغاز به کار شورای ائتلاف فرهنگیان استان قزوین

قزوین (پانا) - دبیر شورای ائتلاف فرهنگیان استان قزوین از آغاز به کار شورای ائتلاف فرهنگیان استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۹۰۲۰۲
لینک کوتاه کپی شد
آغاز به کار شورای ائتلاف فرهنگیان استان قزوین

به گزارش شورای ائتلاف فرهنگیان استان قزوین، روح الله مومنی گفت: نظر به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر حضور حداکثری آحاد جامعه در انتخابات پیش رو که نقطه عطفی در حیات جمهوری اسلامی ایران است و چشم همه دلسوزان نظام و انقلاب در این دوران حساس به آن دوخته شده، ائتلاف فرهنگیان استان قزوین، جهت نیل به این مهم و حضو حداکثری احاد جامعه آغاز به فعالیت کرد.
وی افزود: در آستانه انتخابات شورای شهر شورای ائتلاف فرهنگیان استان قزوین با معرفی ۹ نفر از افراد متخصص،دلسوز و متعهد برخواسته از متن جامعه فرهنگی، در ششمین دوره انتخابات شورای شهرقزوین با حداکثر توان و فارغ از جهت گیری های سیاسی، حضور خود را اعلام می دارد.
مومنی ادامه داد: کاندیداهای فرهنگی در این لیست مورد حمایت کامل شورای ائتلاف هستند که پس از گذراندن مراحل و فرآیند انتخاب در این لیست حضور پیدا کردند.
دبیر شورای ائتلاف فرهنگیان استان قزوین تصریح کرد: انشالله با وحدت و همدلی بیش از پیش و با حمایت قاطع و همه جانبه احاد مختلف جامعه معلمان، اصناف، دانشگاهیان اقشار مختلف جامعه رویدادی به یادماندنی در تاریخ انتخابات ۱۴۰۰ در ریاست جمهوری و ششمین انتخابات شورای اسلامی شهر قزوین رقم خواهد خورد.
مومنی بیان کرد: فرهنگیان همواره در صف مقدم حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تمامی صحنه ها حضور داشتند و در عرصه های انتخابات نیز به عنوان پیشگامان برگزاری، مشارکت‌ و دعوت به حضور و شور و نشاط در جامعه و در پای صندوق های رأی بوده و هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار