ضرورت اعتمادسازی بیشتر فرهنگیان به عملکرد صندوق ذخیره فرهنگیان

زنجان (پانا) - نشست مشترک معاونت پشتیبانی و امور مالی و نماینده صندوق ذخیره استان زنجان با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان تشکیل شد.

کد مطلب: ۱۱۸۹۹۴۷
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت اعتمادسازی بیشتر فرهنگیان به عملکرد صندوق ذخیره فرهنگیان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، در این جلسه حسن مظفری مدیرکل آموزش وپرورش استان به برنامه ریزی صندوق ذخیره فرهنگیان در ایجاد اعتماد سازی بیش از پیش فرهنگیان به عملکرد صندوق اشاره کرد و گفت: در این راستا سیاست ها و فعالیت های موجود در صندوق باید شفاف سازی و اقدامات انجام شده به عینه برای اعضاء قابل لمس و نقش آن در زندگی فرهنگیان متبلور شود.

مظفری در ادامه افزود: همچنین باید به این امر نیز توجه شود که کلیه همکاران فرهنگی بتوانند از امکانات رفاهی و سایر مزایای این صندوق به بهترین شکل استفاده کنند.

ابوالفتح کرمزاده نماینده صندوق ذخیره فرهنگیان در استان زنجان با اشاره به ضرورت روشنگری در خصوص مزایا و پرداخت سود صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: افزایش سودآوری صندوق ذخیره فرهنگیان در طول پنج سال گذشته از 250 میلیارد تومان در سال 1395 به 3440 میلیارد تومان در سال مالی 1399 رسیده است.

کرمزاده همچنین به ثبت اطلاعات کد بورسی توسط اعضای سابق و فعلی صندوق ذخیره فرهنگیان تاکید کرد و آن را گامی موثر در راستای شفافیت سازی و ایجاد اعتماد بین اعضا عنوان کرد.

وی همچنین خواستار همکاری بیشتر در اجرای بخشنامه افزایش سهم الشرکه " سپرده " صندوق ذخیره فرهنگیان در سطح استان شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار