آمادگی آموزش و پرورش خرسان رضوی برای ایجاد هنرستان های سمپاد در شهرستان های استان

مشهد(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش در نشست مشترک مدیران مدارس سمپاد استان با رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان از آمادگی آموزش و پرورش خراسان رضوی برای ایجاد هنرستان های سمپاد در شهرستان های استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۸۹۷۸۰
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی آموزش و پرورش خرسان رضوی برای ایجاد هنرستان های سمپاد در شهرستان های استان

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی، قاسمعلی خدابنده در نشست مدیران مدارس سمپاد این استان که با حضور رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان برگزار شد گفت: همکاران ما در ایام شروع کرونا و ارائه آموزش‌های مجازی زحمات زیادی را کشیدند، مدیران ما از همان روزهای نخست تعطیلی مدارس استودیوهای نسبتا مجهزی را به منظور تولید محتوای الکترونیکی با کیفیت و استاندارد راه اندازی کردند.

وی با بیان اینکه انتظارات دانش‌آموزان و خانواده‌ها و همچنین دغدغه مدیران حجم فعالیت های آموزشی و پرورشی را در مدارس سمپاد مضاعف کرده است گفت: اداره استعدادهای درخشان خراسان رضوی تعامل بسیار خوبی با دانشگاه فردوسی، پارک علم و فناوری و پژوهش سراهای دانش آموزی برقرار ساخته که ماحصل آن رشد مطلوب تعداد دانش‌آموزان استان در المپیادهای علمی و جشنواره جوان خوارزمی است.

خدابنده با اشاره به فعالیت هنرستان های سمپاد در استان خراسان رضوی و تمایل و علاقه دانش‌آموزان و خانواده‌ها به منظور راه‌اندازی این مدارس در سایر شهرستان‌های استان گفت: دستگاه تعلیم و تربیت استان به منظور تحقق این مهم آمادگی خود را اعلام می کند و امیدواریم با موافقت سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان به زودی شاهد راه اندازی این مدارس در سایر شهرستان های استان باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با تاکید بر لزوم توجه ویژه به تعلیم و تربیت تمام ساحتی در مدارس سمپاد گفت: دانش‌آموزان استان علاوه بر المپیادهای علمی و جشنواره جوان خوارزمی در مسابقات قرآنی، تربیت بدنی و فرهنگی و هنری در سطح کشور خوش درخشیده اند.

این مقام مسئول با اشاره به اجرای طرح پراکنده سمپاد در خراسان رضوی در راستای شناسایی و توانمندسازی دانش آموزان مستعد مناطق و شهرستانهای فاقد مدارس سمپاد افزود: تقویت و توسعه رشته علوم انسانی در مدارس سمپاد خراسان رضوی با جدیت در حال پیگیری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار