فهرست‌های شورای شهر منتسب به شورای وحدت اصالت ندارد

تهران (پانا) - مسئول هیات اجرایی شوراهای شورای وحدت با اشاره به اینکه فهرست‌های شورای شهر که این روزها در برخی رسانه‌ها و فضای مجازی منتسب به شورای وحدت منتشر می‌شود صحت ندارد گفت این فهرست‌ها بیشتر گمانه‌زنی هستند و اصالت ندارند.

کد مطلب: ۱۱۸۹۷۲۲
لینک کوتاه کپی شد
فهرست‌های شورای شهر منتسب به شورای وحدت اصالت ندارد

به گزارش کمیته رسانه و ارتباطات شورای وحدت، حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین موسی پور با اشاره به ادامه مذاکرات و رایزنی‌ها در خصوص تدوین لیست نهایی از نامزدهای مورد نظر برای شورای شهر تهران افزود: تهیه و جمع بندی لیست قطعی شورای شهر تهران اوایل هفته آینده نهایی می‌شود و به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به اینکه فهرست‌هایی که این روزها در برخی رسانه‌ها و فضای مجازی منتسب به شورای وحدت منتشر می‌شود صحت ندارد، افزود: این فهرست‌ها بیشتر گمانه‌زنی هستند و اصالتی ندارند.

وی در مورد ارایه فهرست مشترک با شورای ائتلاف افزود: ما همچنان که پیش از این نیز گفته ایم از ارائه لیست واحدی که بر اساس شاخص‌ها و معیار ها و صلاحیت افراد برای عضویت در شورای شهر تهیه شود، استقبال می‌کنیم و آماده ادامه مذاکرات و رایزنی با برادران شورای ائتلاف برای دستیابی به فهرست واحد هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار