تکریم و معارفه مدیر حوزه پرورشی و تربیت‌بدنی و مدیر دفتر ریاست سازمان استثنایی

تهران (پانا) - با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی مراسم تکریم ماندانا فرجی مدیر حوزه پرورشی و تربیت‌بدنی و معارفه علی حجابی و همچنین تکریم حسین اخلاصی نیا مدیر دفتر ریاست و معارفه حمید شایگان نیا برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۸۹۶۸۹
لینک کوتاه کپی شد
تکریم و معارفه مدیر حوزه پرورشی و تربیت‌بدنی و مدیر دفتر ریاست سازمان استثنایی

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی، سید جواد حسینی در این مراسم با بیان اینکه باید سازمان‌های رسمی، دولتی و عمومی بیش از آنکه مبتنی بر تغییر انسان‌ها باشند مبتنی بر تغییر برنامه‌ها و استراتژی‌ها باشند اظهار کرد: تغییر مسئولیت و موقعیت در امور سازمانی امری طبیعی است و هیچگاه تغییر مسئولیت‌ها دلیل بر شایسته نبودن افراد نیست.

معاون وزیر با تقدیر از زحمات مدیر حوزه پرورشی و تربیت‌بدنی گفت: باتوجه‌به اینکه پیگیری امور بانوان نیازمند زمان بیشتری است خانم فرجی علاوه بر مسئولیت مدیر اردوگاه‌های سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی، در سمت مشاور امور بانوان سازمان نیز همچون گذشته فعالیت خواهند داشت.

حسینی با بیان اینکه توان‌بخشی، تربیت‌بدنی و فعالیت‌های پرورشی از نیازهای اصلی دانش‌آموزان استثنایی است اظهار کرد: در سال جاری دو بسته تحولی مبتنی برسند تحول بنیادین در حوزه‌های تربیت‌بدنی و پرورشی در سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی تدوین خواهد شد.

شایان‌ذکر است در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات سرکار خانم فرجی، علی حجابی به‌عنوان مدیر تربیت‌بدنی و پرورشی سازمان معرفی شد.

همچنین باتوجه‌به بازنشستگی اخلاصی نیا، حمید شایگان مدیر سابق اردوگاه‌ها به‌عنوان مدیر دفتر حوزه ریاست معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار