معاون استاندار آذربایجان غربی:

رعایت موارد بهداشتی با وجود آغاز واکسیناسیون کرونا همچنان ضروری است

ارومیه (پانا) - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به بهبود وضعیت شیوع‌کرونا در استان گفت با این وجود و همچنین با وجود واکسیناسیون قابل توجه، رعایت موارد بهداشتی همچنان اصلی اساسی برای مقابله با بیماری کووید ۱۹ در استان است.

کد مطلب: ۱۱۸۹۵۹۸
لینک کوتاه کپی شد
رعایت موارد بهداشتی با وجود آغاز واکسیناسیون کرونا همچنان ضروری است

به گزارش اداره کل استانداری آذربایجان‌غربی، علی مصطفوی روز چهارشنبه در جلسه کمیته توسعه مشارکت‌های مردمی و سازمان های مردم نهاد آذربایجان غربی افزود: در حال حاضر از ۱۷ شهرستان، ۱۰ شهر به رنگ نارنجی و هفت شهر نیز به رنگ زرد است که امیدواریم با افزایش روند واکسیناسیون و رعایت دستورالعمل های بهداشتی سراسر استان از نظر رنگ بندی تقسیمات کرونایی به رنگ سفید درآید.

وی با اشاره به نقش موثر سازماهای مردم نهاد در اجرای برنامه ها و فعالیت های فرهنگی و اجتماعی اضافه کرد: در راستای رعایت بیشتر موارد بهداشتی، سازمان های مردم نهاد و اعضای این سازمان‌ها نقش قابل توجهی دارند و باید با آگاه سازی مردم در زمینه افزایش رعایت دستورالعمل ها اثرگذارتر عمل کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی نزدیک تر شدن به انتخابات ۲۸ خرداد را یادآوری کرد و ادامه داد: مشارکت پرشور و حداکثری مردم، قانون‌مداری، امانتداری و بی‌طرفی چهار اصل مهم انتخابات در استان به‌شمار می رود.

مصطفوی از ابلاغ دستورالعمل‌های ویژه تبلیغات و نحوه برگزاری تبلیغات کاندیداها در انتخابات پیش رو خبر داد و از کاندیداها و طرفداران آنها خواست تا با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، برنامه‌ها و دیدگاه‌های خود را در خصوص انتخابات به نظر مردم برسانند.

وی از ایجاد خانه سمن ها در ارومیه خبر داد و گفت: خانه سمن ها به زودی با مشارکت شهرداری در یکی از فرهنگسراهای شهرداری ارومیه راه اندازی می شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی همچنین با اشاره به فرارسیدن هفته مبارزه با مواد مخدر، از سازمانهای مردم نهاد استان خواست تا برنامه های خود را با هماهنگی دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اجرا و از بستر فضای مجازی در این زمینه بیشتر بهره ببرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار