معلم البرزی برگزیده نخستین جشنواره معلمان‌هنرمند شد

کرج(پانا)- یک معلم از استان‌البرز موفق به کسب مقام نخست جشنواره‌معلمان هنرمند شد.

کد مطلب: ۱۱۸۹۳۰۴
لینک کوتاه کپی شد
معلم البرزی برگزیده نخستین جشنواره معلمان‌هنرمند شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز سالار قاسمی در این خصوص گفت: با اعلام نتایج اولین دوره جشنواره معلمان هنرمند که به همت معاونت پرورشی وزارت آموزش و پرورش و به میزبانی آموزش و پرورش استان فارس برگزار شد، علی‌صدیقی‌راد، از فرهنگیان هنرمند و توانمند استان البرز در شاخه هنرهای آوایی موفق به کسب رتبه نخست رشته تک‌خوانی سنتی شد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: هنرمندان برجسته ای چون منصور اعظمی کیا، جمال الدین منبری، فاضل جمشیدی داوری شاخه هنرهای آوایی را در جشنواره معلمان هنرمند به عهده داشتند.
وی افزود: در اختتامیه این جشنواره که در آرامگاه سعدیه شیراز برگزار شد از این معلم البرزی با حضور مسئولان و داوران تجلیل به عمل آمد.
گفتنی است رشته‌های جشنواره، رشته های آفرینش‌های ادبی، رشته‌های نقد ادبی و هنری، رشته‌های رسانه و فضای مجازی، رشته‌های هنرهای آوایی، رشته‌های هنرهای نمایشی و رشته‌های هنرهای تجسمی بود.
جریان سازی و بسترسازی برای تولید و توسعه محتوای منطبق بر فرهنگ اسلامی، انقلابی، ملی و بومی، تقویت مبانی فکری، فرهنگی و هنری معلمان، ایجاد زمینه تحرک، پویایی، شادابی و نشاط بیشتر معلمان از طریق رقابت‌های سازنده و تعالی بخش و شناسایی معلمان علاقه‌مند به فعالیت‌های فرهنگی و هنری و ایجاد بسترهای لازم برای ارتقای دانش، بینش و مهارت‌های آنان بخشی از اهداف برگزاری نخستین دوره جشنواره معلمان هنرمند بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار