حجت‌الاسلام نعیمی: کاندیدای ریاست جمهوری اولویت اول خود را آموزش و پرورش بدانند

تلاش کنیم از امام خمینی (ره) و رفتارهای ایشان درک صحیحی پیدا کنیم/انقلاب اسلامی در اوج موفقیت خود قرار گرفته است

تهران (پانا) - مراسم گرامیداشت سالروز رحلت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد صبح امروز دوشنبه ۱۰ خردادماه در وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۸۸۹۲۴
لینک کوتاه کپی شد
حجت‌الاسلام نعیمی: کاندیدای ریاست جمهوری اولویت اول خود را آموزش و پرورش بدانند

حجت‌الاسلام محمد نعیمی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله (ص) تهران در مراسم گرامیداشت سالروز رحلت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد با بیان خاطره ای از امام خمینی (ره) اظهار کرد: به دلیل اینکه ما هم عصر امام هستیم درک درستی از ایشان نداریم؛ باید تلاش کنیم از امام و رفتارهای ایشان درک صحیحی پیدا کنیم، افرادی که هم عصر با امام علی (ع) بودند، توانستند از ایشان درک درستی داشته باشند و از خصلت‌های رفتاری ایشان درس بگیرند.

وی افزود: دهه ۶۰ در آموزش و پرورش به عنوان حق التدریس فعالیت داشتم و اکنون نیز که در سپاه هستم غبطه می‌خورم که به فعالیت در بخش نظام تعلیم و تربیت برگردم.

حجت‌الاسلام نعیمی با تاکید براینکه کاندیدای ریاست جمهوری باید اولویت اول خود را آموزش و پرورش بدانند چراکه شان نظام تعلیم و تربیت بالاست ادامه داد: امروز در آستانه ارتحال امام باید یاد و خاطره ایشان را گرامی بداریم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله (ص) تهران با تشریح وضعیت فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و ... کشور عنوان کرد: هرچند مشکلات متعددی در کشور وجود دارد اما در سایه انقلاب اسلامی دستاوردهای بزرگی به دست آورده شده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی و کشور ایران در اوج موفقیت خود قرار گرفته است افزود: انتخابات ریاست جمهوری یک مقابله سطح بالا بین جریان حق و باطل است. کشور ایرانی که قدرت نداشته باشد درباره آن نیز حرف زده نمی‌شود؛ پس ایران به برکت عقبه وسیعی از نیروها قدرت دارد.

حجت‌الاسلام نعیمی تاکید کرد هیچ کشوری در عالم به اندازه ایران وجود خارجی ندارد این نشان می‌دهد کشور ایران در تراز قدرت است.

به گزارش پانا، در آستانه فرارسیدن ۱۴ خردادماه، بسیج فرهنگیان، مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی را در وزارت آموزش و پرورش برگزار کرد.

این مراسم با حضور جمعی از فرهنگیان بسیجی حوزه ستادی هم به صورت حضوری در سالن آمفی تئاتر ساختمان شهید رجایی وزارت آموزش و پرورش و هم به صورت مجازی به صورت پخش مستقیم از شبکه شاد برگزار شد‌.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار