273 معلم درخراسان‌جنوبی خانه‌دار شدند

بیرجند(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی اعلام کرد در طرح تأمین مسکن فرهنگیان، زمین مورد نیاز احداث مسکن در شهرستان‌های بیرجند، طبس و نهبندان مشخص شده و تعداد 273 نفر از فرهنگیان این سه شهرستان به پروژه متصل شده و صاحب خانه می‌شوند.

کد مطلب: ۱۱۸۸۹۲۱
لینک کوتاه کپی شد
273 معلم درخراسان‌جنوبی خانه‌دار شدند

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، محمد علی واقعی، صبح امروز با بیان این خبر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح تأمین مسکن فرهنگیان، 2 هزار و 691 معلم، ثبت‌نام کردند که یک هزار و 968 نفر، یا انصراف داده و یا در مرحله پالایش پس از استعلام از ثبت املاک، بانک مسکن و وزارت راه و شهرسازی، صلاحیت ایشان برای استفاده از مزایای طرح تأیید نشد.

وی، با اشاره به اختصاص احداث 184 واحد در فاز اول برای مرکز استان، تصریح کرد: از این تعداد، 143 نفر در شهرستان بیرجند به پروژه متصل شده‌اند که متولی احداث این واحدها بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با اشاره به آورده 10 میلیارد و 920 میلیون تومانی توسط این 273 معلم استان، اضافه کرد: در شهرستان طبس 66 نفر و در شهرستان نهبندان نیز 64 نفر به پروژه متصل شده اند که متولی ساخت نیز خود فرهنگیان هستند و هر قطعه زمین به دو نفر واگذار می شود تا در 2 طبقه به‌علاوه پیلوت احداث کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار