پیشکسوت و مربی ملی سازمان دانش آموزی جزیره کیش تقدیر شد

هرمزگان(پانا)- طی مراسمی که با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش کیش برگزار شد از ربابه عرب عجم پیشکسوت و مربی ملی سازمان دانش آموزی کیش و عده ای از مربیان و دانش آموزان برگزیده این جزیره تقدیر شد.

کد مطلب: ۱۱۸۸۸۷۰
لینک کوتاه کپی شد
پیشکسوت و مربی ملی سازمان دانش آموزی جزیره کیش تقدیر شد

حیدری راد رئیس اداره آموزش و پرورش کیش در این مراسم در خصوص تشکیلات سازمان دانش آموزی و اصل مهارت محوری و آموزش اصول و ارزشهای اخلاقی مطالبی ارائه نمود و موفقیت های حاصل در این حوزه را مرهون تلاش چشمگیر مربیان سازمان دانش آموزی و پتانسیل قوی دانش آموزان جزیره کیش خواند.

در ادامه جلسه قاسم احمدی معاون پرورشی و تربیت بدنی این اداره ضمن تشکر و قدر دانی از زحمات پیشکسوتان این سازمان به پویایی و شادابی این تشکیلات و حس نوع دوستی اشاره کرد.

مریم احمد نظری مسئول سازمان دانش آموزی کیش نیز طی ارائه مطالبی، عملکرد سازمان دانش آموزی جزیره کیش در سال تحصیلی ۱۴۰۰_۱۳۹۹ را در خصوص کسب رتبه دوم استانی در جذب دانش آموزان در سامانه پیشفر و تولید و محتواهای سازنده و منتخب وزارت خانه ای توسط پیشتازان دانش آموز و مربیان تشریح کرد.

در این جلسه از هما انصاری مربی سازمان دانش آموزی و مدرس ملی سازمان دانش آموزی که در زمینه تولید محتوا به مرحله کشوری راه پیدا کردند و دانش آموز ایلیا کریمی پایه چهارم دبستان غیر دولتی الغدیر نیز که در زمینه تولید محتوای علمی و آموزشی و تولید فیلم کوتاه و بارگزاری در سامانه سازمان دانش آموزی شاد حائز رتبه شده بود تقدیر به عمل آمد.

شایان ذکر است، دو نفر از مربیان تشکیلات؛ هما انصاری، لیلا پوریای ولی و همچنین دانش آموز ایلیا کریمی که مفتخر به دریافت لوح وزارتی شده بودند، از طرف استان نیز مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند.

گفتنی است، در پایان این مراسم، ۸ نفر از مربیان تشکیلات سازمان دانش آموزی بخاطر جذب ۱۰۰ درصدی و تولید محتواهای سازنده با اهدای لوح تقدیر و کارت هدیه مورد تقدیر قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار