امضای دو تفاهم‌نامه «نحوه تأمین تجهیزات هوشمند آموزشی» و «تبلیغات» طرح هدایت

تهران (پانا) - در نشست شورای راهبری طرح هدایت تفاهم‌نامه تهیه و تأمین تبلت برای دانش‌آموزان مناطق محروم کشور و توافق‌نامه واگذاری امور تبلیغاتی طرح هدایت به شرکت تبلیغاتی برنده در فراخوان به امضای طرفین رسید.

کد مطلب: ۱۱۸۸۸۳۷
لینک کوتاه کپی شد
امضای دو تفاهم‌نامه «نحوه تأمین تجهیزات هوشمند آموزشی» و «تبلیغات» طرح هدایت

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی، در نشست شورای راهبری طرح هدایت که با حضور اعضای این شورا در محل سالن جلسات سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی برگزار شد تفاهم‌نامه "تهیه و تأمین تبلت برای دانش‌آموزان مناطق محروم کشور" به امضای جانشین وزیر آموزش‌وپرورش در طرح هدایت و مدیرعامل شرکت صنایع آموزشی رسید.

بر اساس این تفاهم‌نامه شرکت صنایع آموزشی وابسته به صندوق ذخیره فرهنگیان متعهد شده است به‌منظور هم‌افزایی در تأمین تبلت‌های موردنیاز برابر مصوبه شورای راهبری طرح هدایت از ظرفیت کنسرسیوم تشکیل شده از شرکت‌های داخلی استفاده کند.

همچنین شرکت صنایع آموزشی متعهد شده است از تمام ظرفیت‌های تولیدی و بازرگانی خود به‌منظور تأمین تبلت‌های مورد تأیید وزارت آموزش‌وپرورش در قالب طرح هدایت استفاده کند.

بر اساس بند دیگری از تفاهم‌نامه، طرفین تمامی ظرفیت‌های فنی و تحقیقاتی خود را به‌منظور ایجاد و تقویت برنامه‌های کاربردی و محتوای آموزش مجازی به کار خواهند گرفت.

در ادامه نشست شورای راهبری توافق‌نامه " انجام امور تبلیغاتی طرح هدایت" نیز به امضای جانشین وزیر در طرح هدایت، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی وزارت آموزش‌وپرورش و شرکت برنده در فراخوان مرکز روابط‌عمومی رسید.

بر اساس این تفاهم‌نامه برنامه‌ریزی و انجام کلیه امور مرتبط با تولید محتوای تبلیغی و اطلاع‌رسانی، ترویج، تبلیغ و عمومی‌سازی با بهره‌گیری از کلیه رسانه‌های دیداری و شنیداری، فضای مجازی، مطبوعات، خبرگزاری‌ها، صداوسیما، برگزاری رویدادها، اجرای نشست خبری به‌منظور جلب حمایت مادی و معنوی و حداکثرسازی مشارکت مردمی در تأمین وسایل هوشمند آموزشی و تجهیزات و امکانات و سایر نیازمندی‌های موردنظر وزارت آموزش‌وپرورش از جمله تبلت و گوشی برای دانش‌آموزان نیازمند و جلب و جذب خیرین، شرکت‌ها، مؤسسات و نهادها، کارخانه‌ها و صنایع بزرگ در اجرای این طرح از طریق ایفای مسئولیت اجتماعی برعهده شرکت برنده در فراخوان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار