فرماندار اسلامشهر:

تخریب40 ساخت‌و‌ساز غیرمجاز در شهرستان اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - فرماندار اسلامشهر اعلام کرد بر اساس بررسی‌های میدانی کارگروه مقابله با ساخت و ساز شهرستان 40 ساخت و ساز شناسایی شده و با هماهنگی به‌عمل‌آمده با مجموعه قضائی تخریب خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۸۸۶۸۷
لینک کوتاه کپی شد
تخریب40 ساخت‌و‌ساز غیرمجاز در شهرستان اسلامشهر

مسعود مرسلپور، در جلسه کارگروه مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز شهرستان اظهار کرد: این کارگروه با مشارکت فکری رئیس دادگستری بر مبنای مسئولیت تعریف شده قانونی اینجانب به عنوان رئیس کارگروه مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز و رئیس دادگستری به عنوان رئیس شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی تشکیل شده که طبیعتاً روند سلیقه‌ای و دلخواه برخورد کردن با ساخت و ساز غیر مجاز را تغییر داده و خواهد داد.

او با بیان اینکه احتمالا فعالیت این کارگروه برای عده‌ای خوشایند نباشد، افزود: اصرار داریم برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز بر اساس بررسی‌ها و تصمیمات کارشناسی تیم بررسی و بازرسی این کارگروه متشکل از دستگاه‌های مختلف و طرح در جلسات هفتگی و اتخاذ تصمیم برای برخورد تداوم داشته باشد.

مرسلپور خاطرنشان کرد: متأسفانه طرح برخی از مباحث موید این است که اولاً تاکنون عوامل عملکردی کمیته کارشناسی حضور در صحنه و تصمیمات کارگروه به درستی انجام می‌پذیرد و عده‌ای را نیز بی نصیب می‌گرداند.

او با بیان اینکه پیشگیری از ساخت و ساز غیر مجاز و برخورد با آن از زمان آغاز فعالیت این کارگروه از نظر کمی و کیفی بهبود یافته گفت: بازدیدهای این کارگروه با حضور تمامی اعضاء و به صورت هفتگی انجام شده و تصمیمات نیز به صورت گروهی اتخاذ می‌شود که این امر از اتخاذ رویکردهای سلیقه‌ای جلوگیری کرده و از برخی مفاسد احتمالی پیشگیری خواهد کرد.

خبرنگار دانش‌آموز: محدثه صمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار