قالیباف: ما نمایندگان فرامین رهبری را در رفتار، گفتار و عمل‌مان اجرا می‌کنیم

تهران (پانا) - رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که نمایندگان مجلس، دستورات و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی را تکلیف شرعی و قانونی خود می داند و در عمل، رفتار و گفتار ایشان را اجرایی خواهند کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۸۶۴۱
لینک کوتاه کپی شد
قالیباف: ما نمایندگان فرامین رهبری را در رفتار، گفتار و عمل‌مان اجرا می‌کنیم

محمدباقر قالیباف در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود گفت: وظیفه خود می‌دانم در شروع جلسه تقدیر و تشکر کنم از اینکه مقام معظم رهبری این منت را بر یکایک ما نمایندگان گذاشتند و دعوت ما را پذیرفتند که بلافاصله بعد از اولین روز از آغاز اجلاسیه دوم مجلس یازدهم توفیق داشتیم در محضر ایشان باشیم.

وی تاکید کرد: وظیفه دارم از رهنمودها و هدایت‌های ایشان در عملکرد مجلس تشکر کنم، همین جا به محضر ایشان و ملت عزیز و شریف ایران عرض می‌کنم ما فرامین، دستورات و رهنمودهای ایشان درحوزه‌ای که مربوط به رفتار یکایک ما در حوزه نمایندگی است را رعایت خواهیم کرد، این نکات را تکلیف قانونی و شرعی خودمان می‌دانیم، آنها را به کار خواهیم بست و به آن توجه خواهیم کرد.

قالیباف بیان کرد: ثابت خواهیم کرد که این نکات را در رفتار، گفتار و عمل‌مان اجرا می‌کنیم و در خدمت مردم عزیزمان برای تحقق حل مشکلات مردم خواهیم بود. وظیفه داشتم این تشکر را از طرف تک تک نمایندگان و هیات رئیسه اعلام کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار