در مراسم تجلیل از برگزیده جشنواره تدریس، آموزش و پرورش ناحیه۲ شهرری؛

بهروز هاشمی: همدلی موجود در گروههای آموزشی رمز موفقیت این مجموعه است

تهران (پانا) - با حضور معاون آموزش متوسطه اداره کل شهرستان‌های استان تهران، نشست اداره تکنولوژی، گروه‌های آموزشی و بررسی محتوای آموزشی متوسطه شهرستان‌های استان تهران و تقدیر از دبیر حائز رتبه کشوری در بخش ارسال تجارب برتر آموزشی شانزدهمین جشنواره الگوهای برتر تدریس آموزش و پرورش ناحیه دو ری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۸۸۶۰۷
لینک کوتاه کپی شد
بهروز هاشمی: همدلی موجود در گروههای آموزشی رمز موفقیت این مجموعه است

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، بهروز هاشمی از ادامه برنامه تجلیل از گروه‌های آموزشی مناطق و برگزیدگان کشوری شانزدهمین جشنواره الگوهای برتر تدریس در مدیریت آموزش و پرورش ناحیه2 شهرری خبر داد.

او گفت: برگزاری وبینارهای آموزشی منطقه، همکاری در تصحیح و بازبینی اوراق امتحانات نهایی و تشکیل کارگروه‌های ارتقاء کمّی و کیفی جشنواره تدریس هفدهم، گروه‌های آموزشی، رسالتی را در دوران این بیماری همه‌گیرایفا کرده که مبتنی بر هدایتگری دبیران مشتاق و آموزش دبیرانی که بعضا" در برابر تغییرات مقاومت داشتند بوده است.

هاشمی برای آغاز سال تحصیلی پیش رو توصیه کرد: باتوجه به رصد و تحلیل‌هایی که از میزان موفقیت امر آموزش و یادگیری و ارزشیابی‌های مجازی صورت خواهد گرفت، دبیران برنامه‌ریزی جهت مرور نقاط ضعف باقیمانده داشته باشند، سپس به کتاب‌های درسی جدید وارد شوند.

معاون آموزش متوسطه استان تأکید کرد: این هدایتگری در دوران پساکرونا همچنان حفظ شود، معایب روند تدریس و ارزشیابی مجازی تیز تحلیل و ریشه‌یابی شود. و ادامه داد، علیرغم تمام دشواری‌ها، دبیران استان همچنان در مسابقات و جشنواره‌ها مشارکت داشتند و حاصل تلاش‌های ایشان، کسب رتبه‌های کشوری توسط دبیران 5 منطقه بود که مراسم این روز نیز با هدف تقدیر از دبیر حائز رتبه اول کشوری در محور تجارب برتر در شانزدهمین جشنواره الگوهای برتر تدریس میترا سرچمی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار