نخستین جشنواره فرهنگی هنری معلمان هنرمند به ایستگاه پایانی رسید

تهران (پانا) - آیین اختتامیه نخستین جشنواره فرهنگی هنری معلمان هنرمند فردا دوشنبه 10 خرداد در شیراز برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۸۸۶۰۳
لینک کوتاه کپی شد
نخستین جشنواره فرهنگی هنری معلمان هنرمند به ایستگاه پایانی رسید

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، آبین اختتامیه نخستین جشنواره فرهنگی هنری معلمان هنرمند در شیراز و سعدیه برگزار می شود.

این آیین روز دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ راس ساعت ۲۰:۳۰ و با حضور علیرضا کاظمی، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، علی رمضانی، مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش،‌ اسماعیلی، مدیر کل آموزش و پرورش استان فارس برگزار خواهد شد.

همچنین در این مراسم جمعی از معلمان هنرمند به نمایندگی از همه شرکت کنندگان حضور خواهند داشت و پخش زنده برنامه از طریق کانال جشنواره معلمان هنرمند در بستر شبکه دانش آموزی شاد انجام می شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت جشنواره: artistteachers.ir و کانال جشنواره: artistteachers@ در شبکه شاد می توانید مراجعه کنید.

افتتاحیه جشنواره فرهنگی هنری معلمان هنرمند روز دوشنبه ۲۲ دی ماه همزمان در شیراز و حافظیه و همچنین در تالار فرهنگ تهران برگزار شد علیرضا کاظمی، معاون پرورشی و فرهنگی در تهران و علی رمضانی، مدیر کل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی در شیراز سخنرانی کردند.

شرکت کنندگان در این جشنواره معلمان تمام دوره‌های تحصیلی شاغل در آموزش و پرورش (رسمی، پیمانی، قراردادی، حق التدریس)، تمامی کارکنان و کارشناسان اداری، مدیران، معاونان، مربیان، مشاوران تربیتی تحصیلی و شغلی هستند، همچنین معلمان مدارس غیر دولتی که در سال جاری در مدارس غیر دولتی شاغلند در این جشنوراه شرکت کرد بودند.

رشته‌های جشنواره رشته های آفرینش‌های ادبی، رشته‌های نقد ادبی و هنری، رشته‌های رسانه و فضای مجازی، رشته‌های هنرهای آوایی، رشته‌های هنرهای نمایشی و رشته‌های هنرهای تجسمی بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار