در گفت‌وگو با پانا:

داودی: نامزدهای ریاست‌جمهوری منابع مالی اجرای وعده‌ها را اعلام کنند

تهران(پانا) - نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه میزان بودجه و تمام ارقام صندوق‌های ارزی و... کشور روشن است، تاکید کرد راهکارهای اجرایی و منابع مالی وعده‌های نامزدهای ریاست‌جمهوری باید مشخص باشد.

کد مطلب: ۱۱۸۸۵۸۵
لینک کوتاه کپی شد
داودی: نامزدهای ریاست‌جمهوری منابع مالی اجرای وعده‌ها را اعلام کنند

یوسف داودی در گفت‎‌وگو با پانا با تاکید بر اینکه توجه کاندیداهای ریاست‌جمهوری به حل مشکلات اقتصادی و ارائه برنامه‌های معیشتی نرخ مشارکت مردم در انتخابات را افزایش خواهد داد یادآور شد: «مقام معظم رهبری بارها به حل معضلات اقتصادی از سوی مسئولان و نامزدهای ریاست‌جمهوری تأکید داشته‌اند. بنابراین آقایان باید برای رفع گرانی مسکن، هزینه بالای ازدواج جوانان و همچنین تورم کالاها یا اقلامی که با معیشت مردم ارتباط دارد برنامه عملی ارائه دهند.»

نامزدهای انتخاباتی باید اخلاق را رعایت و به دور از تهمت به یکدیگر احترام بگذارند. از سویی دیگر اگر انتقاداتی هم وجود دارد باید آگاهانه، دلسوزانه و به دور از تخریب مطرح شوند؛ کاندیداهای ریاست‌جمهوری به جای تخریب و تهمت برنامه عملی برای حل مشکلات کشور داشته باشند

وی ادامه داد: «اگر برنامه‌ کاندیداهای ریاست‌جمهوری برای جامعه قابل لمس باشد طبیعتاً باعث مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی خواهد شد و مردم هر گزینه‌ای را که انتخاب کردند برای همه محترم است و باید از رئیس‌جمهور منتخب حمایت کرد.»

این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: «حل بیکاری، ایجاد شغل و بستر ازدواج برای جوانان، رفع مشکلات بیمه‌ای و رسیدگی به مشکلات بازنشستگان جزو معضلات امروز کشورمان به‌حساب می‌آیند.»

داودی در بخش دیگری از سخنان خود به وعده‌ها و شعارهای برخی کاندیداهای ریاست‌جمهوری اشاره کرد و افزود: «نامزدهای محترم صرفاً به بیان شعارها بسنده نکنند و برای آن‌ها نیز برنامه عملی داشته باشند. بالاخره راهکارهای اجرایی و منابع مالی وعده‌ها باید مشخص شود چراکه میزان بودجه و تمام ارقام صندوق‌های ارزی و... کشور روشن است.»

وی تأکید کرد: «هیچ شعار یا وعده‌ای بدون پشتوانه مردمی و مالی ارزش ندارد؛ کاندیداها باید محل تأمین مالی شعارهای خود را شفاف اعلام کنند.»

این نماینده مجلس شورای اسلامی به کاندیداهای ریاست‌جمهوری توصیه کرد: «نامزدهای انتخاباتی باید اخلاق را رعایت و به دور از تهمت به یکدیگر احترام بگذارند. از سویی دیگر اگر انتقاداتی هم وجود دارد باید آگاهانه، دلسوزانه و به دور از تخریب مطرح شوند؛ کاندیداهای ریاست‌جمهوری به جای تخریب و تهمت برنامه عملی برای حل مشکلات کشور داشته باشند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار