کسب ۲مدال طلا، ۱ مدال برنز و ۳ تقدیری توسط کودکان ونوجوانان اردبیلی از جشنواره جهانی نقاشی کرمان

اردبیل(پانا) - کودکان و نوجوانان اردبیلی، دو مدال طلا و یک مدال برنز و سه تقدیری از «نخستین جشنواره‌ جهانی نقاشی کودک کرمان» را از آن خود کردند.

کد مطلب: ۱۱۸۸۴۲۶
لینک کوتاه کپی شد
کسب ۲مدال طلا، ۱ مدال برنز و ۳ تقدیری توسط کودکان ونوجوانان اردبیلی از جشنواره جهانی نقاشی کرمان

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش اردبیل، «ایلیا شاهی» عضو مرکز شماره ۲کانون پارس‌آباد در گروه سنی ۹تا ۱۱و «النا امیدگللو» از مرکز شماره یک کانون اردبیل در گروه سنی ۱۲تا ۱۵سال، موفق به کسب مدال طلا شدند. هم‌چنین «زهرا پناهی» از مرکز شماره ۲کانون پارس‌آباد در گروه سنی ۱۲تا ۱۵سال، مدال برنز این جشنواره جهانی را از آن خود کرد.

همچنین «سوین مبارکی» از مرکز شماره ۴کانون اردبیل در گروه سنی ۵الی ۸سال، مریم رحیمی و مهشید محسن‌زاده هر دو از مرکز شماره ۲کانون اردبیل در گروه سنی ۱۲تا ۱۵سال، در این جشنواره تقدیر شدند.

گفتنی است نخستین جشنواره‌ جهانی نقاشی کودک کرمان، به میزبانی شهرداری کرمان با همکاری سازمان یونسکو، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، آموزش و پرورش، وزارت امور خارجه، بهزیستی و یونیسف با هدف افزایش سطح آگاهی کودکان نسبت به ابعاد گوناگون زندگی، بالا بردن اشتیاق آن‌ها به مشارکت در رقابت‌های فرهنگی و اجتماعی برای خلق آینده‌ای بهتر و در نهایت معرفی شهر تاریخی و فرهنگی کرمان با مشارکت ۳۷ کشور جهان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار