امام جمعه شهرستان شیروان:

مهمترین عامل کم شدن مشارکت، عملکرد بد مسئولین است که باید پاسخگو باشند

شیروان(پانا)- حجت الاسلام والمسلمین حسین تکمیلی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته شهرستان شیروان با گرامی داشت روز قانون و آغاز هفته مجلس شورای اسلامی، انقلابی خواندن و اعلام رضایت مقام معظم رهبری از این مجلس را، مدال افتخاری برای آنان برشمرد.

کد مطلب: ۱۱۸۸۲۵۱
لینک کوتاه کپی شد
مهمترین عامل کم شدن مشارکت، عملکرد بد مسئولین است که باید پاسخگو باشند

وی با بیان اینکه نمایندگان محترم باید در همین مسیر محکم و استوار بمانند گفت: حضور نیروهای جوان و پرتوان در کنار نیروهای باتجربه و نیز حضور در میان مردم و مردمی بودن از ویژگی‌های شاخص مجلس فعلی است که باید این دو ویژگی مورد توجه همه مسئولان باشد.

امام جمعه شیروان در بخش دیگری از سخنان خود از اقدام شورای نگهبان در مصلحت سنجی نکردن حمایت کرده و حمله به شورای نگهبان را از روی غرض ورزی و عناد دانسته و افزود: کسانی که روزی خود با نظر شورای نگهبان وارد مجلس و یا دولت شده‌اند چرا امروز به شورای نگهبان حمله می‌کنند؟

تکمیلی، وظیفه شورای نگهبان را احراز صلاحیت ها دانست و بهانه مشارکت مردم را نادرست اعلام کرد و گفت: مردم در این دوره از انتخابات نیز حضور گسترده خواهند داشت چرا که انقلاب اسلامی را از خود می دانند و اگر هم نسبت به مسئله ای گلایه‌مند هستند، بنابراین اعتراض خود را در پای صندوق‌های رای با انتخاب اصلح اعلام خواهند کرد.

امام جمعه شیروان از نامزدهای انتخاباتی در این دوره چه در عرصه انتخابات ریاست جمهوری و چه در عرصه انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تقاضا کرد که رقابت را به سمت برنامه ها و طرح ها و ایده ها ببرند و به جای تخریب، توهین، دو قطبی سازی، شام و ناهار، برنامه‌های خود را برای مردم عرضه کنند و با محوریت اخلاق، نمونه خوبی از انتخابات به نمایش بگذارند.

وی در پایان با ابراز گلایه نسبت به وضعیت کمبود نان در شیروان، از مسئولین مربوطه در شهرستان و استان تقاضا کرد ظرف هفته آینده مشکل را برطرف کنند تا در نماز جمعه هفته آینده از اقدام و اصلاح آنها چتشکر شود.

خبرنگار حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار