اعلام شروط فعالیت تالارها و سالن‌های پذیرایی در شرایط کرونا

تهران (پانا) - معاون نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از بازگشایی دوباره تالارهای پذیرایی از امروز خبر داد و شروط فعالیت این امکان را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۸۲۳۱
لینک کوتاه کپی شد
اعلام شروط فعالیت تالارها و سالن‌های پذیرایی در شرایط کرونا

به گزارش ایسنا، سرهنگ نادر مرادی دراین باره گفت: در پی انجام مکاتبات، رایزنی‌ها و پیگیری‌های مستمر و تلاش همه دستگاه‌ها و به خصوص نیروی انتظامی برای بازگشایی و فعالیت مجدد تالارها، کمیته امنیتی- اجتماعی ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا روز پنجشنبه موافقت خود را در خصوص صدور مجوز فعالیت مجدد تالارها اعلام کرد و البته شروطی را برای این فعالیت اعلام کرد که رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی و نظارت دقیق بر اجرای ضوابط و دستورالعمل‌ها از جمله آن است.

وی افزود: براین اساس مقرر شد در فضای باز تالارها با در نظر گرفتن فاصله سه متر برای هر صندلی و تامین فضای هشت متر مربع برای هرنفر، حداکثر با ۳۰ درصد ظرفیت فعالیت و پذیرش مشتری برای خدمات صورت پذیرد.

معاون نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ ادامه داد: درباره فضای بسته و مسقف تالارها و سالن‌های پذیرایی نیز علاوه بر الزام رعایت دستورالعمل‌ها اعلام شده در فضای باز، رعایت محدودیت پذیرش مشتری در شهرهای قرمز حداکثر تا ۱۵ نفر، نارنجی ۲۰ نفر، زرد ۳۰ نفر و در شهر ها با شرایط آبی تا ۵۰ نفر لازم‌ و ضروری است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار