پیگیری تولید و به‌کارگیری ۲۰ هزار پابند الکترونیکی تا پایان سال

تهران (پانا) - ​رئیس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی گفت تا پایان سال، زمینه تولید و به‌کارگیری ۲۰ هزار پابند الکترونیکی برای زندانیان با هدف کاهش آسیب‌های زندان و خانواده زندانی فراهم می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۸۸۱۴۷
لینک کوتاه کپی شد
پیگیری تولید و به‌کارگیری ۲۰ هزار پابند الکترونیکی تا پایان سال

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور، محمد مهدی حاج محمدی در گفت وگو با خبرنگاران در بوشهر افزود: با استفاده از پابند الکترونیکی به دنبال کاهش مدت حضور زندانیان در محیط زندان و کاهش آسیب های مرتبط با خانواده زندانیان و مراقبت از آنها هستیم.

وی افزود: به دنبال تغییر نوع رفتار زندانیان به منظور اصلاح آنها هستیم و در این راه سعی می کنیم با جلب اعتماد زندانیان از این مسیر کم هزینه برای دستیابی به این اهداف عالیه استفاده کنیم.

حاج محمدی ادامه داد: صرفا به دنبال نگهداری زندانیان در زندان نیستیم و سعی ما این است که احیاء، نجات، توانمندی و بازسازی زندانیان در کنار توجه جدی به خانواده های انها را دنبال کنیم.

وی بیان کرد: البته همیاری و کمک مردم در بخش مسئولیت‌های اجتماعی، برای احیاء و مراقبت از زندانی و خانواده‌های آنها ضروری است.

رئیس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی با اشاره به راه اندازی پویش پنجره فولاد در کشور گفت : در قالب این پویش و با عشق به امام رضا (ع)، همه آحاد جامعه می توانند ماهانه مبلغ هشت هزار تومان به قصد حمایت از خانواده زندانیان پرداخت کنند.

حاج محمدی در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به موضوع اشتغال زندانیان گفت: یکی از مهمترین نگرش و تفکر ها در سازمان زندان‌ها و اقدامات تربیتی موضوع حرفه آموزی و ایجاد استغال است که اکنون، ۵۴ درصد از زندانیان واجد شرایط مشغول به کار و اشتغال هستند.

وی ادامه داد: امسال بنا داریم آمار اشتغال زندانیان کشور را با کمک بخش خصوصی، به ۸۰ درصد ارتقاء دهیم.

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی با اشاره به راه اندازی سامانه حمایت از زندانیان گفت: در راستای خدمت به زندانیان و حمایت از خانواده آنان، این سامانه راه اندازی شده که تاکنون ۲۵ هزار خانواده زندانی در آن نام‌نویسی کرده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار