«اینجا خانواده زندگی می‌کند» آماده پخش شد

تهران (پانا) - تیزرهای داستانی حوزه زنان و ‌خانواده، با عنوان «اینجا خانواده زندگی می‌کند» به همت خانه هنری رسانه ای دیما تولید و آماده پخش شد.

کد مطلب: ۱۱۸۸۰۱۷
لینک کوتاه کپی شد
«اینجا خانواده زندگی می‌کند» آماده پخش شد

به گزارش روابط عمومی مرکز فیلم و سریال عصر؛ تصویربرداری تیزرهای داستانی حوزه زنان و خانواده، با عنوان ««اینجا خانواده زندگی می‌کند» به تهیه کنندگی مهدیه سادات محور و کارگردانی ابوذر حیدری تولید و آماده پخش شد.

تولید این تیزرها با موضوعات حوزه ی خانواده و دغدغه های زنان و فرزند پروری که از اسفند ماه سال گذشته کلید خورد هم اکنون آماده پخش از شبکه های مختلف سیما است.

در این مجموعه علاوه بر بازیگران کودک و نوجوان؛ بهار نوحیان، ساره رشیدی، ایران مسعودی، علی بهمنش، محمدرضا اسکندری و فاطمه مجیبیان به ایفای نقش می پردازند.

این اثر تهیه شده در خانه ی هنری رسانه ای دیما و محصول مرکز فیلم و سریال عصر است که در قالب داستان، به موضوعات و مسائل مبتلا به زنان و خانواده و توجه به کودکان می پردازد.

دیگر عوامل فیلم عبارتند از:

نویسنده: کارگاه ایده پردازی آیات دیما -بوذر حیدری، مجری طرح: روح‌اله موحدی، بازیگردان: سوده ازقندی، مدیر تصویربرداری: ابوالفضل نباتی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: فرزاد ظریفی، مدیر تولید: داود معدنی، تدوین: مرتضی موحدی، صداگذار: محمدحسین ابراهیمی، صدابردار: مجید امینی، طراح صحنه و لباس: مهدی عظیمی، طراح چهره‌پردازی: فاطمه سنجرانی، مدیر تدارکات: حسن اعراب.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار