فرماندار اسلامشهر:

توسعه اماکن ورزشی، افزایش نشاط اجتماعی را در پی خواهد داشت

اسلامشهر (پانا) - فرماندار اسلامشهر اعلام کرد بهبود سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از ابتلاء به بیماری‌های مختلف با پرداختن به ورزش میسر خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۸۸۰۱۲
لینک کوتاه کپی شد
توسعه اماکن ورزشی، افزایش نشاط اجتماعی را در پی خواهد داشت

مسعود مرسلپور، فرماندار اسلامشهر در جمع مدیران باشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی شهرستان اسلامشهر در سخنانی بیان کرد: با پیگیری‌های اداره ورزش و جوانان شهرستان برخی از مدیران سالن‌های ورزشی تسهیلات مربوط به واحدهای آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا را دریافت کردند و باید تلاش بیشتری در این حوزه صورت گیرد تا تسهیلات پرداختی افزایش یابد.

او با بیان اینکه ادارات و شهرداری‌ها که سالن‌های ورزشی خود را به بخش خصوصی اجاره داده‌اند نیز باید تخفیفات ویژه‌ای را به دلیل تعطیلی سالن‌های ورزشی در نظر بگیرند، افزود: بانک‌های شهرستان نیز باید در زمینه بازپرداخت تسهیلات مربوط به سالن‌ها و باشگاه‌های ورزشی همراهی و همکاری لازم را اعمال کنند.

فرماندار اسلامشهر با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ورزش و توسعه اماکن در افزایش نشاط اجتماعی گفت: بهبود سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از ابتلاء به بیماری‌های مختلف با پرداختن به ورزش میسر خواهد شد و همه باید درتوسعه ورزش در اقشار مختلف جامعه تلاش کنیم.

خبرنگاردانش‌آموز: الینا ولی‌زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار