جزئیات اختلاس در یک شرکت آب‌درمانی

تهران (پانا) - فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۳۴ میلیارد ریال تبانی، اختلاس و ارتشاء در تحقیقات ماموران پلیس امنیت اقتصادی و دستگیری ۴ نفر در یکی از شهرستان‌های استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۸۷۸۸۱
لینک کوتاه کپی شد
جزئیات اختلاس در یک شرکت آب‌درمانی

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار حسن مفخمی شهرستانی» در بیان جزئیات این خبر بیان کرد: با ارجاع پرونده‌ای از دادسراهای عمومی و انقلاب یکی از شهرستان‌های استان به پلیس در خصوص وقوع جرایم اقتصادی در یک شرکت گردشگری و آب‌درمانی، تیمی مجرب از ماموران پلیس امنیت اقتصادی با همکاری پلیس شهرستان، تحقیقاتی تخصصی را برای بررسی موضوع شروع کردند.

وی اظهار کرد: با هماهنگی‌های انجام شده با مرجع قضائی، مدیر عامل شرکت به عنوان متهم اصلی پرونده دستگیر شد و در اختیار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت و تحقیقات پلیس طی برگزاری جلساتی تخصصی با کارشناسان سازمان بازرسی در این خصوص آغاز شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی اضافه کرد: در ابتدای تحقیقات، متهم پرونده سعی بر انکار هر گونه ارتکاب جرم و تخلف در این پرونده داشت که با پیگیری‌ها و تحقیقات شبانه روزی کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی استان، مستندات و مدارکی از اختلاس، ارتشاء و تبانی در مناقصه‌های دولتی از سوی متهم پرونده به دست آمد.

سردار مفخمی شهرستانی در ادامه گفت: با پیگیری‌های انجام شده، نفر از افرادی که تحت عناوین مختلف با متهم اصلی پرونده در ارتکاب جرایمی چون رشاء و ارتشاء و تبانی در معامله و عقد قرارداد بدون برگزاری مناقصه دولتی و ارائه رسیدهای صوری پرداخت برای انجام پیمانکاری، مشارکت داشتند، دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی در ادامه بیان کرد: سرانجام این پرونده با عناوینی چون ۱۰۰ میلیارد ریال تبانی در معاملات دولتی، ۱۹ میلیارد ریال ارتشاء و ۱۴ میلیارد ریال اختلاس تکمیل و به همراه متهمان، جهت پیگیری قانونی به مرجع قضائی ارسال شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار