رتبه دوم استانی جشنواره تجارب برتر تربیتی در آموزش ‌وپرورش ورامین

ورامین(پانا)- معاون پرورشی تربیت بدنی آموزش و پرورش ورامین از کسب رتبه دوم استانی توسط فرشته نصیری در نهمین جشنواره تجارب برترتربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیبهای اجتماعی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۸۷۸۱۰
لینک کوتاه کپی شد
رتبه دوم استانی جشنواره تجارب برتر تربیتی در آموزش ‌وپرورش ورامین

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش ورامین، حسین محمدزاده، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ورامین گفت: این جشنواره با هدف حضور همکاران آموزشی، پرورشی و اداری در عرصه پژوهش‌های تربیتی و ارائه خدمات تربیتی، مشاوره‌ای و پیشگیرانه، در سال تحصیلی 1400-1399 در سطح مناطق برگزار شد.

او در ادامه تصریح کرد: پژوهش‌های ارائه شده در این جشنواره با سه رویکرد تربیتی، مشاوره‌ای و مراقبتی در برابر آسیب‌های اجتماعی بود که فرشته نصیری توانست با کسب رتبه دوم استانی در بخش تجارب برتر تربیتی به مرحله کشوری راه یابد.

محمدزاده این موفقیت را به فرشته نصیری تبریک گفت و از زحمات وی تقدیر کرد.

نصیری در مورد تجربه ارائه شده‌اش در این جشنواره در سخنانی اظهار کرد: تجربه تربیتی باعنوان "تنوع گروه‌های مجازی، زمینه ساز نشاط و پویایی، ‏در واقع طرحی بود که امسال به عنوان مربی پرورشی در مدرسه بعثت دو، در راستای کیفیت بخشی فعالیت‌های پرورشی در فضای مجازی انجام دادم.

او بیان کرد:بیش از ده گروه مجازی پرورشی در شبکه شاد داشتم، با محوریت مشارکت و مسئولیت پذیری دانش‌آموزان که این گروه‌ها تعاملی بودند و دانش‌آموزان در آنها می توانستند 24 ساعته فعالیت کنند.

نصیری گفت :گروه صحیفه، نهج البلاغه، مسابقات هنری، سرود، تئاتر، تفسیر قرآن، شورای دانش‌آموزی، پرورشی پایه هفتم، پرورشی پایه هشتم، پرورشی پایه نهم، پیشتازان،حتی گروهی به نام معما و....درواقع ویترینی از گروه@ها برای انتخاب فعالیت تربیتی مورد علاقه دانش‌آموزان بود.

او در ادامه افزود: بازخورد مثبت اجرای طرح هم در نتایج بسیار عالی دانش‌آموزان در مسابقات منطقه و استان مشهود هست.کسب رتبه‌های حداکثری در مسابقات قرآنی و همچنین فرهنگی، هنری توسط دانش‌آموزان مدرسه بعثت خود گواه موفقیت این تجربه است.

سپس فرشته نصیری بیان کرد: در واقع این دانش‌آموزان برنده واقعی جشنواره تجارب هستند، چون با مشارکت آنها، این طرح عملی شد.

او در ادامه گفت: تجربه‌ی مدرسه بعثت، که از مدارس حاشیه‌ای شهر ورامین است، ثابت کرد که این دانش‌آموزان مستعد پذیرش فعالیت‌های پرورشی هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار