آغاز موفق سال تحصیلی در دوران پساکرونا با کار تیمی و برنامه‌ریزی دقیق محقق خواهد شد

تهران (پانا) - معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران تاکید کرد با توجه به برنامه‌های ستاد ملی کرونا، سال تحصیلی جدید با حضور دانش‌آموزان و معلمان در مدرسه آغاز خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۸۷۶۷۱
لینک کوتاه کپی شد
آغاز موفق سال تحصیلی در دوران پساکرونا با کار تیمی و برنامه‌ریزی دقیق محقق خواهد شد

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان، یوسف بهارلو در جلسه کارگروه توسعه مدیریت استان گفت: با توجه برنامه‌های ستاد ملی کرونا، سال تحصیلی جدید را با حضور دانش‌آموزان و معلمان در مدرسه آغاز خواهیم کرد.

او افزود: از این رو برای این شروع مبارک باید برنامه‌ریزی‌های دقیق جهت ساماندهی نیروی انسانی، تأمین تجهیزات و امکانات و فضای فیزیکی مدرسه در سطوح مختلف ستادی، استانی و منطقه‌ای انجام شود.

بهارلو با تأکید بر ضرورت اهمیت برقراری عدالت آموزشی بعنوان یکی از راهبردهای اصلی سند تحول بنیادین آموزش و پروش، عدالت آموزشی را یکی از شرایط لازم برای یک جامعه پویا، متعالی و توسعه یافته دانست که تحقق آن زمینه عدالت اجتماعی را نیز فراهم می‌کند.

رئیس کارگروه توسعه مدیریت با اشاره به ایجاد شرایط جدید در دوران پساکرونا اظهار کرد: براین اساس برای دستیابی به این امر، ایجاد فرصت یکسان برای استفاده از امکانات، تجهیزات و فضای آموزشی و همچنین بهره بردن از معلمان توانمند برای همه دانش‌آموزان را مهم برشمرد.

این مقام مسئول تصریح کرد: آموزش و پرورش به ویژه در شهرستان‌های استان تهران برای تحقق چنین هدفی با مشکلات عدیده‌ای از جمله کمبود منابع مالی و نیروی انسانی رو به رو است و اختلاف زیاد بین نیروهای خروجی و ورودی، افزایش آمار دانش‌آموزان، مهاجرپذیری به دلیل نزدیکی به شهر تهران را از علل مهم کمبود نیروی انسانی عنوان کرد که در صورت عدم تأمین نیرو، سال تحصیلی جدید با مشکل مواجه خواهیم شد.

بررسی درخواست تغییر رسته نیروهای خدماتی، اداری و مالی، تجزیه و تحلیل آماری نیروی انسانی و تشریح بخشنامه توسعه سنواتی، بررسی صدور گواهی شرکت در دوره‌های تخصصی مشاوران به مراکز مشاوره از دیگر مباحث مورد طرح در جلسه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار