معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

برگزاری امتحان مجدد برای دانش‌آموزانی که به دلیل قطع برق، موفق به شرکت در امتحان نشدند

اصفهان (پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خبر داد اگر در امتحانات آنلاین مشکلی برای دانش‌آموز پیش آمد، به مانند سال‌های قبل که از دانش‌آموزان غایب مجاز دو هفته پس از امتحانات خرداد ماه امتحان گرفته می‌شد، این شرایط برای دانش‌آموزانی که با مشکل قطعی برق مواجه شده بودند نیز، مهیا می شود.

کد مطلب: ۱۱۸۷۶۳۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری امتحان مجدد برای دانش‌آموزانی که به دلیل قطع برق، موفق به شرکت در امتحان نشدند

محمدرضا ناظم زاده، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در گفتگو با خبر صداوسیمای اصفهان در خصوص همزمانی قطعی‌برق با امتحانات پایانی دانش‌آموزان اظهار کرد: طی چند روزی که با قطعی برق مواجه بویم، مدیریت آموزش و پرورش استان اصفهان این دغدغه را داشته و رایزنی‌هایی نیز با مدیریت بحران استانداری انجام و نامه نگاری‌ها با استاندار صورت گرفته است.

وی افزود: امیدوارم با تعاملی که با شرکت توزیع برق استان داریم بتوانیم مقدار مشکلات را کم کنیم، اما این اطمینان را به خانواده‌ها می دهم که اگر در امتحانات آنلاین مشکلی برای دانش‌آموز پیش آمد، به مانند سال‌های قبل که از دانش‌آموزان غایبِ مجاز دو هفته پس از امتحانات خرداد ماه امتحان می گرفتیم، این شرایط را برای دانش‌آموزانی که با مشکل قطعی برق مواجه شده بودند مهیا کنیم.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تاکید کرد: پیگیر هستیم تا با همکاری دوستان شرکت توزیع برق این مشکلات را به حداقل برسانیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار