برگزاری جلسه طرح نماد در جوادآباد

جوادآباد(پانا)ـ نشست کمیته علمی، اجرایی نماد با حضور نمایندگان دستگاه‌های عضو نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان در سالن اداره آموزش و پرورش جوادآباد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۸۷۶۳۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه طرح نماد در جوادآباد

طرح نماد، طرح نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان، کنترل و کاهش میزان بروز اعتیاد و دیگر آسیب‌های اجتماعی در جامعه است که از طریق مدارس دنبال می‌شود.

در قالب این طرح، معلمان، دانش‌آموزان و والدین آنها با شرکت در دوره‌های آموزشی در برابر آسیب‌های اجتماعی توانمند می‌شوند و پس از آن نیز دانش‌آموزان مورد غربالگری قرار خواهند گرفت.

به این ترتیب خود دانش‌آموز، والدین او و معلمی که بیشترین ارتباط با دانش‌آموز را دارد در این غربالگری شرکت کرده و با پاسخ دادن به سوالات استانداردی که از طریق سامانه پرسیده می‌شود، وضعیت کلی دانش‌آموز مشخص می‌شود.

در طرح نماد دانش آموزان و خانواده‌های آنان از نظر شاخص‌هایی مثل فقر، خشونت، کودک‌آزاری، خودکشی، اعتیاد، فضای مجازی و... ارزیابی می‌شوند.

در این رابطه جلسه‌ی طرح نماد با حضور عباس کیوانلو مدیر آموزش و پرورش، نغمه خسروی معاون پرورشی و تربیت بدنی، کاظم امیری کارشناس فرهنگی و هنری و نمایندگان سایر دستگاه‌های بخش در اداره آموزش و پرورش جوادآباد برگزار شد.

خبرنگار دانش‌آموز: زهراشرفی‌نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار