قرعه‌کشی برنامه‌های تبلیغی نامزد‌های ریاست‌جمهوری برگزار می‌شود

تهران (پانا) - عضو کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری خبر داد اگر اسامی نامزد‌های تأیید صلاحیت شده امروز از جانب وزارت کشور اعلام شود مراسم قرعه‌کشی برنامه‌های تبلیغاتی آنان امشب در رسانه ملی برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۸۷۶۲۲
لینک کوتاه کپی شد
قرعه‌کشی برنامه‌های تبلیغی نامزد‌های ریاست‌جمهوری برگزار می‌شود

به گزارش صداوسیما، احسان قاضی‌زاده هاشمی افزود: دیشب شورای نگهبان اسامی نامزد‌های تأیید صلاحیت شده را به وزارت کشور اعلام کرد و براساس ماده ۶۰ قانون انتخابات ریاست جمهوری، این وزارتخانه مکلف است حداکثر تا ۴۸ ساعت برای اعلام اسامی این نامزد‌ها اقدام کند.

وی گفت: اگر اسامی نامزد‌های تأیید صلاحیت شده تا بعدازظهر امروز از جانب وزارت کشور اعلام شود امشب مراسم قرعه کشی برنامه‌های تبلیغی برگزار خواهد شد وگرنه این مراسم فردا شب برپا خواهد شد و تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری نیز از پس فردا رسماً آغاز می‌شود.

قاضی‌زاده هاشمی افزود: مراسم قرعه کشی برنامه‌های تبلیغی نامزد‌های ریاست جمهوری در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما به مدت ۴۵ دقیقه برگزار می‌شود و به طور زنده و مستقیم از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

وی همچنین درباره ترکیب حاضران در این مراسم گفت: سه گروه در مراسم قرعه کشی حضور دارند نخست اعضای کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری، دوم رئیس رسانه ملی و معاونان مرتبط با موضوع انتخابات در این رسانه و گروه سوم رؤسا و نمایندگان ستاد‌های انتخاباتی نامزد‌های ریاست جمهوری.

عضو کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری همچنین درباره محتوای قرعه کشی اظهار داشت: جدول برنامه‌های تبلیغاتی که قرار است از رسانه ملی پخش شود پیش از این در این کمیسیون به تصویب رسیده و فقط نیازمند این است که معلوم شود در هر یک از زمان‌های مصوب، کدام نامزد در چه روز و ساعتی پخش برنامه دارد.

قاضی زاده هاشمی افزود: البته زمان پخش برنامه‌های تبلیغی در همه شبکه‌ها در ساعات مشخصی است و فقط روز‌های آن تعیین می‌شود و این جدول زمان پخش برای هر یک از نامزد‌های ریاست جمهوری پس از قرعه کشی، مشخص و اعلام خواهد شد.

وی گفت: در مدت ۲۰ روزه تبلیغات انتخاباتی، روزانه از شبکه‌های مختلف رسانه ملی برنامه‌های انتخاباتی نامزد‌ها پخش خواهد شد و جدول زمانی هر روز نیز به تفکیک هر روز اعلام می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار