95 درصد از کتابهای مدارس استثنایی آذربایجان غربی ثبت سفارش شد

ارومیه(پانا) - معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت تا کنون ۵۴ درصد کتابهای ابتدایی، ۳۰ درصد بسته اصلی کتابهای متوسطه اول، بیش از ۳۸ درصد از کتابهای دوره متوسطه دوم نظری و ۹۵ درصد از کتابهای مدارس استثنایی استان ثبت سفارش شده اند.

کد مطلب: ۱۱۸۷۶۰۹
لینک کوتاه کپی شد
95 درصد از کتابهای مدارس استثنایی آذربایجان غربی ثبت سفارش شد

مقصود رستمی نژاد در گفت و گو با پانا افزود: از ۲۲ فروردین ماه تاکنون که ثبت کتابهای درسی آغاز شده است و تا 22 خرداد ادامه دارد.

وی با بیان اینکه ثبت سفارش کتابهای دانش آموزان به ۲ شکل گروهی و انفرادی انجام می شود، عنوان کرد: اولیا و مدیران مدارس باید در اسرع وقت نسبت به ثبت سفارش کتابها در سامانه اقدام کنند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: توزیع این کتابها از شهریور ماه در استان آغاز می شود و تا آبان ماه ادامه خواهد داشت.

رستمی نژاد بیان کرد: این کتابها از طرف اداره کل به مدارس ارسال خواهند شد و توزیع از طریق مدارس در ابتدای سال تحصیلی صورت می گیرد.

وی بیان کرد: مدیریت ثبت سفارش کتابهای درسی و زمانبندی مناسب برای این اقدام ضروریست و لازم است تا اطلاع رسانی و پیگیریهای مستمر در این راستا انجام شود.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: افراد می‌توانند برای ثبت‌نام اینترنتی به سامانه www.irtextbook.ir یا www.irtextbppk.com مراجعه و برابر جدول تقویم زمانی ثبت‌نام کنند.

آذربایجان غربی دارای ۶۲۵ هزار دانش اموز در مقاطع مختلف تحصیلی است که در پنج هزار مدرسه تحصیل می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار