بازدید مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران از حوزه اجرای امتحانات نهایی دبیرستان غفاری منطقه ۲

تهران(پانا) - با هدف بررسی نحوه برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزان؛ مدیرکل آموزش و پرورش تهران از حوزه امتحان نهایی دبیرستان دوره اول غفاری بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۷۵۵۷
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران از حوزه اجرای امتحانات نهایی دبیرستان غفاری منطقه ۲

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، با هدف تکمیل چرخه فعالیت های آموزشی امروز فولادوند به همراه طالبی مدیرمنطقه ۲ از محل برگزاری امتحانات نهایی بازدید کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش در این بازدید با تاکید بر حفظ نظم و رعایت مقررات و آئین نامه های امتحانات تاکید کرد: فرآیند برگزاری امتحانات از مهم ترین برنامه های آموزش و پرورش است که بایستی با دقت نظر و مسئولیت بیشتری بدان نگریسته شود.

وی در این بازدید ضمن تقدیر و تشکر از زحمات عوامل اجرایی حوزه های امتحانی به منظور ایجاد شرایط بهتر در حوزه های امتحان نهایی نکاتی را در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی و ایجاد محیطی آرام به دور از عوامل اضطراب زا برای دانش آموزان عزیز بیان کرد.

شایان ذکر است در این بازدیدها صورت‌جلسه امتحانات، چگونگی حضور و غیاب دانش‌آموزان، مشکلات دانش‌آموزان کند نویس، سالن برگزاری امتحانات از دیگر مواردی بود که مدیرکل آموزش‌وپرورش در این بازدیدها مورد بررسی قرار دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار