نشست رئیس  آموزش و پرورش بندر ریگ با رئیس اداره تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر

بوشهر(پانا)_  دیدار رئیس  آموزش و پرورش منطقه بندر ریگ با رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی اداره کل آموزش و پرورش استان صورت گرفت.

کد مطلب: ۱۱۸۷۵۱۹
لینک کوتاه کپی شد
نشست  رئیس  آموزش و پرورش بندر ریگ با رئیس اداره تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر

در این جلسه به بررسی برخی از فعالیت های علمی و تخصصی حوزه تربیت بدنی، فرصت ها و چالش های تربیت بدنی استان و بویژه منطقه بندر ریگ مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
در این دیدار منوچهر هوشیار رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی اداره کل ضمن قدردانی از حضور رئیس اداره آموزش و پرورش، معاون پرورشی و تربیت بدنی و کارشناس تربیت بدنی بندر ریگ این منطقه را یکی از مناطق موفق،پیشرو و هماهنگ با برنامه های حوزه تربیت بدنی و سلامت به ویژه در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ که گسترش ویروس کرونا فعالیت های ورزشی را تحت تاثیر خود قرار داده بود معرفی کرد و گفت: منطقه بندر ریگ در پروژه ملی کوچ،فعالیت های پویش ورزش در منزل و لیگ تندرستی عملکرد بسیار مطلوبی داشته و از مناطق موفق در سطح استان بوده است.
بهمرد رئیس اداره آموزش و پرورش بندرریگ اظهار کرد: یکی از اولویت های این مدیریت توجه ویژه به برنامه های هدفمند حوزه تربیت بدنی و سلامت است و با توجه به تاثیر برنامه های این حوزه بر روی سلامت فکری و جسمی آینده دانش آموزان و با همکاری خوب گروهی،همه ظرفیت های منطقه را برای تحقق اهداف سازمانی در این حوزه بسیج کرده ایم.

او همچنین اضافه کرد: موفقیت این مدیریت در طرح ملی کوچ به عنوان یک طرح ملی به واسطه باور قلبی ما نسبت به این طرح مهم بود و انتظار می رود این طرح در سال آینده نیز ادامه داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار