تجلیل از گروه سرود دبیرستان تمام تشکیلاتی امید انقلاب توسط مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل

اردبیل(پانا) - طی آیینی ازگروه سرود دبیرستان تمام تشکیلاتی امید انقلاب توسط مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل تجلیل به عمل آمد.

کد مطلب: ۱۱۸۷۳۲۴
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از گروه سرود دبیرستان تمام تشکیلاتی امید انقلاب توسط مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل

به گزارش آموزش و پرورش ناحیه یک اردبیل، در این دیدار علی ملا احمدی، مدیر کل صدا و سیمای مرکز اردبیل ضمن قدردانی از تلاش بی وقفه مدیر و عوامل اجرایی و به ویژه معلمین و اساتید مدرسه تمام تشکیلاتی امید انقلاب ضمن تاکید بر ادامه همکاری ها به خاطر تولید آثار فاخر در زمینه های فرهنگی و اجتماعی و اخلاقی از گروه سرود دبیرستان تمام تشکیلاتی امید انقلاب صمیمانه تشکر کردند. در ابتدای این دیدار، اسماعیل ابراهیمی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه از اقدام هوشمندانه و مجدانه مدیریت و معاون ‌پرورشی و فرهنگی و اولیا و دانش آموزان دبیرستان تمام تشکیلاتی امید انقلاب تقدیر و تشکر کرده و اقدامات اخیر این‌مدرسه را در راستای کمک های مومنانه و آزادسازی دو زندانی و سایر برنامه ها با ذکر یاد و نام مدیر فقید و سابق مرحوم سیابی دیبا شایسته تقدیر دانسته و بر درخشش دانش آموزان در مسابقات مختلف فرهنگی، هنری و پرسش مهر و مسابقات قرآن، عترت و نماز در سطح ناحیه و استان تاکید کرد.
همچنین دو نفر از دانش آموزان به نمایندگی دیدگاه ها و نظرات خود را در مورد برنامه ها عنوان کرده و درخواست هایی را از مدیر کل صدا و سیما در جهت پررنگ کردن موضوعات مرتبط با نوجوانان در تولید برنامه ها مطرح کردند.

سپس نمونه ای از سرودهای تولید گروه فی المجلس و بنا به درخواست مدیر کل صدا و سیما در جلسه دیدار به صورت گروهی اجرا شد.
در پایان برنامه ضمن تجلیل و تقدیم هدایایی از طرف صدا و سیمای مرکز اردبیل، دانش آموزان از استودیوهای مختلف تولید برنامه ها از جمله برنامه اوئیم قراریم ، گفتگوی خانواده و برنامه کودک بازدید به عمل آوردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار