مشکلی در تولید و توزیع گوشت مرغ در آذربایجان‌غربی وجود ندارد

ارومیه (پانا) - مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی خبر داد مشکلی در رابطه با تولید گوشت مرغ و توزیع آن در سطح استان وجود ندارد و شهروندان از این بابت نگران نباشند.

کد مطلب: ۱۱۸۷۳۲۱
لینک کوتاه کپی شد
مشکلی در تولید و توزیع گوشت مرغ در آذربایجان‌غربی وجود ندارد

غلامرضا بابایی افزود: هم اکنون روزانه بین ۲۲۰ تا ۲۶۰ تن گوشت مرغ در سطح شهرستان های مختلف استان توزیع می شود و به اندازه کافی این ماده پروتئینی در سطح بازار موجود است.

وی با بیان اینکه آذربایجان غربی یکی از قطب های تولید گوشت مرغ در کشور است، ادامه داد: هم اکنون ما رتبه هشتم تولید گوشت مرغ کشور را در اختیار داریم و همچنین وجود زنجیره تولید گوشت مرغ در شهرهای میاندوآب و مهاباد این نگرانی را برای جنوب استان به طور کامل رفع کرده است.

مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی با بیان اینکه در حال حاضر هیچ صفی برای تهیه گوشت مرغ در بازار وجود ندارد، گفت: سازمان جهاد کشاورزی وظیفه جوجه ریزی را تا مرحله کشتارگاه بر عهده دارد و گوشت مرغ تولید شده به صورت بسته بندی برای توزیع در اختیار سازمان صنعت، معدن و تجارت قرار گرفته که با کمک بازرسان به نحوه مطلوبی توزیع می شود.

بابایی، ضمن تاکید بر نظارت ویژه نسبت به نحوه توزیع گوشت مرغ گفت: قیمت عرضه در بیشتر موارد با قیمت مصوب برابری کرده و در برخی موارد حتی پایین تر از قیمت مصوب در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد.

وی با اشاره به کمبودهای احتمالی در برخی از ماه های سال گفت: در صورت کاهش گوشت مرغ مورد نیاز استان، تدابیر لازم بای توزیع گوشت مرغ منجمد و همچنین وارد کردن گوشت مرغ از سایر منابع نیز اندیشیده شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار