مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان:

خانواده‌ها نگران قطعی برق هنگام برگزاری امتحانات مجازی نباشند

اصفهان (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان اعلام کرد اگر دانش‌آموزی نتوانست به‌خاطر قطعی برق در آزمون‌های غیرحضوری که به‌صورت مجازی برگزار می‌شود، شرکت کند؛ در زمانی دیگر آزمونی برای این دسته از دانش‌آموزان پیش‌بینی می‌‌شود تا از نگرانی‌های خانواده‌ها کاسته شود.

کد مطلب: ۱۱۸۷۲۹۵
لینک کوتاه کپی شد
خانواده‌ها نگران قطعی برق هنگام برگزاری امتحانات مجازی نباشند

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان، محمد اعتدادی مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان در گفتگو با برنامه سلام اصفهان رادیو اصفهان، ضمن گرامیداشت سوم خردادماه سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر؛ با اشاره به قطعی برقی و نگرانی‌های خانواده‌ها در خصوص برگزاری امتحانات مجازی اظهار کرد: قطعی برق برنامه‌ریزی‌های ما در آموزش‌وپرورش برای برگزاری آزمون‌های غیرحضوری را تحت تأثیر خود قرار داد؛ اما در این زمینه جای نگرانی برای خانواده‌ها وجود ندارد.

اعتدادی افزود: با هماهنگی که با همکارانمان انجام شده، اگر دانش‌آموزی نتوانست به‌خاطر قطعی برق در آزمون‌های غیرحضوری که به‌صورت مجازی برگزار می‌شود شرکت کند؛ در زمانی دیگر آزمونی برای این دسته از دانش‌آموزان پیش‌بینی می‌شود تا از نگرانی‌های خانواده‌ها کاسته شود.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به دغدغه خانواده‌ها در زمینه ثبت‌نام دانش‌آموزان برای سال تحصیلی جدید اظهار کرد: باتوجه‌به شرایط موجود و وضعیت کرونا که کشور ما با آن درگیر است ثبت‌نام تمام دانش‌آموزان از طریق سامانه پادا (پرونده الکترونیکی دانش‌آموزان) به آدرس pada.medu.ir انجام می‌شود.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان با تأکید بر این موضوع که تنها ثبت‌نام پایه اول ابتدایی به‌صورت حضوری انجام خواهدشد، گفت: ثبت‌نام دانش‌آموزان میان پایه بعد از برگزاری امتحانات نوبت دوم و اعلام نتایج امتحانات در سامانه pada توسط مدیران انجام خواهدشد. خانواده‌ها می‌توانند بعد از پایان امتحانات دانش‌آموزان با مراجعه به سامانه، ثبت‌نام دانش‌آموزان را تأیید کنند.

وی افزود: در مورد پایه دهم که با انتخاب رشته همراه است با مراجعه به سامانه pada.medu.ir اقدام به پیش ثبت‌نام کنند. درخواست‌های ثبت نامی دانش‌آموزان به ستاد منطقه و شهرستان فرستاده شده و پس از بررسی همکاران ما در مناطق ثبت‌نام آنها قطعی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار