وحید شمسایی در گفت‌وگو با پانا

اگر به کسی برنخورد با رئیس کمیته فوتسال جلسه داشتم

در لیگ برتر فوتسال اتفاق‌هایی افتاد که در ۲۲ سال زندگی ورزشی ندیده‌ام / کار بازیکن لیگ برتری به جراحی قلب باز کشید/ نایب قهرمانی گیتی پسند برای من راضی کننده نیست، من فقط به قهرمانی فکر می‌کنم/ ساختمان فوتسال به فروش برسد تلاش باشگاه‌ها به هدر می‌رود

تهران (پانا) - دومین گلزن برتر تاریخ فوتسال جهان مذاکره‌اش با رئیس کمیته فوتسال برای قبول مدیریت فنی در تیم ملی را تایید کرد و از تلاش برای درخشش در جام جهانی فوتسال 2021 خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۸۷۱۸۰
لینک کوتاه کپی شد
اگر به کسی برنخورد با رئیس کمیته فوتسال جلسه داشتم

وحید شمسایی در گفت‌وگو با پانا درباره جدایی کمیته فوتسال از سازمان لیگ گفت: « طبق اساسنامه‌ای که فدراسیون فوتبال آن را نوشته و به فیفا داده است در دو بخش تشریح شده که کمیته فوتسال تنها مسئولیت تیم های ملی از رده پایه تا تیم‌های بزرگسالان را بر عهده دارد که از سازمان لیگ مجزا شده است، اما سازمان لیگ زیر مجموعه فدراسیون فوتبال است که همان کمیته برگزاری مسابقات زیر نظر حیدر بهاروند و آرش جابری است. »

وی ادامه داد: « بنابراین با توجه به این اساسنامه چیزی منحل نشده است، بلکه سازمان لیگ فوتسال زیر مجموعه کمیته برگزاری مسابقات فدراسیون فوتبال که در اختیار بهار‌وند است قرار گرفته است. من از همینجا از طرف خودم از آرش جابری تشکر می‌کنم که در شرایط کرونایی لیگ فوتسال را برگزار کرد و یک لیگ خوب و با کیفیت را داشتیم. »

پول ساختمان فوتسال را باشگاه‌ها دادند

شمسایی در مورد فروش ساختمان فوتسال توسط فدراسیون فوتبال گفت: « در زمان افتخاری این دو واحد ساختمان برای فوتسال خریداری شد که آن هم به واسطه پول تیم‌ها ( لیگ برتر و دسته یک) خریداری شد. من نمی‌دانم که آن ۲ واحد الان به نام فدراسیون فوتبال هست یا خیر و آیا این فدراسیون حق فروش آنها را دارد یا خیر، اما آن چیزی که می‌دانم این است که پول این دو ساختمان از طرف باشگاه‌ها و تیم‌ها تامین شد. »

وی خاطرنشان کرد: «این روزها آن‌ باشگاه‌ها و تیم‌ها دیگر در لیگ فوتسال حضور ندارد، مثل باشگاه‌ تاسیسات دریایی، باشگاه فوتسال دبیری تبریز و ... در واقع باشگاه‌هایی که تمایل به حضور در لیگ فوتسال را داشتند با حق پرداخت ورودی هزینه خرید این دو واحد ساختمان را تامین کردند. قطعاً من به عنوان یک فوتسالی و کسی که سالها عمر خود را در این رشته گذاشته است از فروش ساختمان‌های فوتسال ناراحت می‌شوم، چرا که زحمات این باشگاه ها که اکثر آنها هم خصوصی بودند هدر می‌رود. »

ساختمان فوتسال را به فروش برسد تلاش باشگاه‌ها به هدر می‌رود

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اظهار کرد: « امیدوارم که این اتفاق نیافتد و فوتسال عقب‌گرد نداشته باشد. در گذشته دو اتاق مربوط به فوتسال بود، اما با خرید این دو ساختمان شکل و شمایل جدیدی برای فوتسال ایجاد شده بود. من به هیچ عنوان دوست ندارم این اتفاق رخ دهد چرا که تلاش باشگاه های در بخش خصوصی به هدر می رود و امیدوارم اگر شرایط مهیا باشد رئیس فدراسیون هم از این تصمیم صرف نظر کند. »

لیگ برتر گذشته به لحاظ کیفی وضع خوبی داشت

وی همچنین در مورد شرایط برگزاری مسابقات لیگ برتر و نایب قهرمانی تیم گیتی پسند در این رقابت‌ها اظهار کرد: « به لحاظ کیفی و کمی مسابقات لیگ برتر امسال وضع بسیار خوبی داشت. در این رقابت‌ها شاهد بازی‌های خوبی از تیم‌ها بودیم. بازیکنان جدید هم در لیگ امسال حضور پیدا کردند که به تجربه آنها اضافه شد. مسابقات در دو گروه برگزار شد که با توجه به شرایط کرونایی این اولین بار بود که شاهد برگزاری این رقابت‌ها به این شکل بودیم. »

در لیگ برتر فوتسال اتفاق‌هایی افتاد که در 22 سال زندگی ورزشی ندیده‌ام

شمسایی عنوان کرد: « اما در لیگ امسال اتفاقات مختلفی افتاده که در ۲۲ سال زندگی ورزشی که دارم ندیده‌ام و برایم کاملاً عجیب و برای اولین بار بود. امسال ما با انواع مصدومیت روبه‌‌رو شدیم، یکی از بازیکنان رباط صلیبی پاره کرد و دیگری کارش به عمل جراحی قلب باز رسید. یکی از ملی‌پوشان هم به دلیل عدم رعایت سقف قرارداد کنار گذاشته شد. بیماری کرونا هم بازیکنان زیادی را درگیر کرد به طوری که ۹ بازیکن ما مبتلا شدند. این در حالی است که در ابتدای فصل تیم خوب و پرمهره داشتیم اما با توجه به اتفاقاتی که افتاد با کمبود بازیکن روبه‌رو شدیم. »

داورها 7 امتیاز را از ما گرفتند

سرمربی تیم گیتی پسند اظهار کرد: « از طرف دیگر متاسفانه در لیگ امسال داوران سهوا ۷ امتیاز ما را نادیده گرفتند و همین مسائل باعث شد تا ما قهرمانی را از دست بدهیم. کسب مقام دومی برای من راضی کننده نیست چرا که جز قهرمانی به چیز دیگری فکر نمی کنم. امسال بدشانسی را عامل قهرمان نشدن تیم گیتی پسند می‌دانم. اما با این حال در شرایط کرونایی تمامی بازیکنان و همچنین باشگاه گیتی پسند حرفه ای کار کردند که باید به همه آنها تشکر و خسته نباشید بگویم. »

قراردادم با گیتی‌پسند به پایان رسید

وی در پاسخ به این سوال که در فصل آینده هم باشگاه گیتی‌پسند ادامه خواهد داد یا خیر، عنوان کرد: « من بیست و سوم اردیبهشت ماه قرار دادم با باشگاه گیتی پسند به پایان رسید و از آن زمان به بعد هیچ صحبتی بین ما رد و بدل نشده است. این حق طبیعی باشگاه و من است که برای فصل آینده تصمیم خودمان را بگیریم و هر گزینه‌ای را که به صلاح ما باشد انتخاب کنیم. هم باشگاه گیتی پسند و هم من هم اکنون آزاد هستیم و می توانیم هر انتخابی داشته باشیم. »

اگر به کسی برنخورد با رئیس کمیته فوتسال جلسه داشتم

شمسایی در پاسخ به این سوال که قرار است مدیر فنی تیم ملی شود اظهار کرد: « اگر به کسی بر نمی‌خورد و آقایان از دست من ناراحت نمی‌شوند و حرف و حدیثی درست نمی‌کنند باید بگویم من با سراجی رئیس کمیته فوتسال جلسه داشتم و هر حرفی که بین ما رد و بدل شد به خاطر پیشرفت فوتسال بود. زمانی که انصاری‌فرد در کمیته فنی فوتسال در فدراسیون فوتبال دوره گذشته حضور داشت و از من هم خواسته بود که در کنار او باشم پس از استعفای انصاری‌فرد ۵ دقیقه بعد هم من استعفا دادم در حالی که می‌توانستم به کارم ادامه بدهم. »

دنبال پست و مقام در فوتسال نیستم

سرمربی فوتسال گیتی پسند در پایان گفت: « من معتقدم در برابر فوتسال همه چیزها کوچک هستند و اگر هم قرار باشد من به فوتسال کمک کنم بارها گفتم به دنبال پست و مقام نیستم و به عنوان خادم فوتسال هر کاری که از دستم برمی‌آید انجام خواهم داد. در حال حاضر تیم ملی با ناظم الشریعه سرمربی این تیم در حال آماده‌سازی برای حضور در جام جهانی است و ما چهار تا پنج ماه دیگر فرصت داریم تا تمرینات خود را برای حضور در این مسابقات انجام دهیم. قطعاً در این شرایط فوتسال ایران تنها به تمرکز و آرامش نیاز دارد. »

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار