درخواست دختر خانواده خرمدین: با آبرویمان بازی نکنید

تهران (پانا) - آزیتا دختر دیگر اکبر خرمدین که هنوز مرگ دو عضو خانواده‌اش را باور ندارد، در جریان تحقیقات پلیسی گفت اصلا از قتل‌هایی که والدینم انجام دادند، خبری نداشتم.

کد مطلب: ۱۱۸۷۱۷۳
لینک کوتاه کپی شد
درخواست دختر خانواده خرمدین: با آبرویمان بازی نکنید

به‌ گزارش رکنا، برادرم بابک رفتار خوبی با پدر و مادرم نداشت و فردی عصبی بود. همیشه آنها را اذیت می‌کرد. بارها مادرم در این باره با من صحبت کرده‌بود. والدین من کمی عصبی بودند و این در خانواده ما ارثی است. اما این عصبانیت به گونه‌ای نبود که دست به این قتل‌ها بزنند. هنوز باورم نمی‌شود آنها قاتل‌اند. افرادی که اظهار نظرهای نادرست می‌کنند به فکر آبروی دیگران نیستند. »

وی افزود: «خواهش می‌کنم با آبروی ما بازی نکنید. خواهرم اصلا به من نگفته‌بود پدرمان او را مورد آزار و اذیت قرار داده‌است. بعید می‌دانم این موضوع صحت داشته‌باشد. رابطه خانوادگی ما خوب بود و مشکلی نداشتیم. پدرم حتی سه سال قبل به من گفت آرزو رفته شیراز و آنجا ازدواج کرده، بیشتر که پیگیر شدم می‌گفت او به ترکیه رفته است. خیلی نگران او بودم. نبودنش عجیب بود و می‌ترسیدم در ترکیه بلایی سر او آمده‌باشد بنابراین چند ماه قبل تصمیم گرفتم به اداره پلیس بروم و ناپدیدشدن او را گزارش دهم. وقتی والدینم بازداشت شدند و اعتراف کردند آرزو را کشته‌اند، باورم نشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار