طرح ارتقاء آشپزخانه دانشگاه‌ها کلید خورد

تهران (پانا) - صندوق رفاه دانشجویان با ارسال بخشنامه ای به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی اجرای طرح ارتقاء آشپزخانه‌ها در سال ۱۴۰۰ را به این مراکز ابلاغ کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۷۱۴۸
لینک کوتاه کپی شد
طرح ارتقاء آشپزخانه دانشگاه‌ها کلید خورد

صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در بخشنامه ارتقاء آشپزخانه‌های دانشگاه ها در سال ۱۴۰۰ اعلام کرد: این صندوق در نظر دارد به منظور تکمیل، بازسازی و صنعتی سازی آشپزخانه‌های دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی طرح ارتقا آشپزخانه‌ها را در سال ۱۴۰۰ اجرا کند. به همین جهت دانشگاه‌ها موظف هستند نسبت به تکمیل و ارسال فرم‌های طرح ارتقاء در مدت زمان مقرر اقدام کنند.

در این بخشنامه آمده است: دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی باید در چارچوب مفاد آئین نامه مالی معاملاتی خود و با رعایت صرفه و صلاح دانشگاه نسبت به شناسایی پیمانکاران و فروشندگان ذی صلاح اقلام و تجهیزات اقدام و در چارچوب ضوابط و مقررات ذیربط برنامه ریزی و اقدام کنند. همچنین نظر به لزوم برنامه ریزی هزینه کرد منابع صندوق در طرح‌های مصوب، امکان مساعدت خارج از این طرح وجود نداشته و ضرورت دارد نیازهای مربوط به آشپزخانه‌ها در قالب طرح ارتقاء حاضر به صندوق اعلام شود.

براین اساس اعلام طرح ارتقا سال ۱۴۰۰ به دانشگاه‌ها و دریافت طرح‌های ارتقاء از دانشگاه‌ها از ۲۷ اسفند ۹۹ آغاز تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ ادامه داشت. بررسی کارشناسی، ارزیابی و اولویت بندی نیازهای اعلام شده و اعلام پروژه‌های منتخب و تنظیم تفاهم نامه فیما بین صندوق و دانشگاه ۲۶ اردیبهشت ماه جاری به اتمام رسید.

پرداخت مرحله اول (۵۰ درصدسهم صندوق) بابت اجرای این طرح تا ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ صورت می گیرد و اتمام اقدامات اجرایی پروژه توسط دانشگاه، اعزام کارشناسان صندوق برای بازدید از آشپزخانه‌های ارتقاء یافته و ارزیابی عملکرد دانشگاه از ۳۰ تیر از تا ۳۰ شهریور ادامه دارد.

پرداخت مرحله دوم (۵۰ درصد سهم صندوق)۱۵ روز پس از تأیید نهایی صورت خواهد گرفت و اولویت مساعدت با دانشگاه‌هایی است که برنامه مشخص و مدون قابل اجرا داشته باشند و طرح‌هایی که دارای ملاحظات فنی و بهداشتی دوران کرونا و پسا کرونا هستند نیز در اولویت خواهند بود.

همچنین اولویت مساعدت با دانشگاه‌هایی است که برنامه مشخص و مدون قابل اجرا داشته باشند و طرح‌هایی که دارای ملاحظات فنی و بهداشتی دوران کرونا و پسا کرونا هستند نیز در اولویت خواهند بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار