معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران خبر داد:

حضور 4 میلیون و 582 هزار و 362 نفر، رشته در جشنواره فرهنگی هنری"فردا"

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از آغاز به کار دبیرخانه دریافت آثار سی و نهمین دوره جشنواره فرهنگی ،هنری فردا خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۸۷۰۸۸
لینک کوتاه کپی شد
حضور 4 میلیون و 582 هزار و 362 نفر، رشته در جشنواره فرهنگی هنری"فردا"

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سیدمجتبی هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اعلام این خبر گفت: پس از بارگذاری اطلاعیه جشنواره فردا، در 24 آبان 1399 در پورتال اداره برنامه‌ریزی فعالیت های فرهنگی هنری، شرکت در این جشنواره به مدارس سراسر کشور ابلاغ شد.

او با اشاره به اینکه با وجود عدم برگزاری کلاس‌هابه صورت حضوری، دانش‌آموزان سراسر کشور از این جشنواره استقبال بی‌نظیری کرده‌اند، گفت: در جشنواره امسال بالغ بر 4 میلیون و 582 هزار و 362 نفر، رشته شرکت کرده‌اند.

هاشمی افزود: آثار برگزیده استان‌ها بصورت مجازی که در مرحله مدرسه، منطقه و استان داوری شده‌اند به دبیرخانه کشوری ارسال خواهند شد و پس از آماده شدن دراختیار داوران مرحله کشوری قرار خواهند گرفت تا برگزیدگان این جشنواره در مرحله کشوری نیز مشخص شوند.

او گفت: دبیرخانه دریافت آثار مرحله کشوری سی و نهمین دوره جشنواره فرهنگی هنری"فردا" به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و با محوریت کانون فرهنگی، تربیتی سمیه فعالیت خواهد کرد.

گفتنی است، فرایند دریافت آثار از روز شنبه یکم خردادماه 1400 آغاز شده و تا روز جمعه هفتم خردادماه ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار