مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر:

راه‌یابی 17 دانش‌آموزبرترقرآنی اسلامشهربه مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز

اسلامشهر (پانا) - در سی و نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز 17 دانش‌آموز آموزش و پرورش اسلامشهر به مرحله کشوری راه پیدا کردند و 45 دانش‌آموز نیز رتبه‌های اول تا سوم استانی را کسب کردند.

کد مطلب: ۱۱۸۷۰۸۳
لینک کوتاه کپی شد
راه‌یابی 17 دانش‌آموزبرترقرآنی  اسلامشهربه مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز

حسینعلی بنار مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر در گفت و گو با پانا اظهار کرد: کتاب الهی قرآن‌کریم در تربیت دینی دانش‌آموزان نقش سازنده‌ای دارد و ما در سند تحول بنیادین نیز ساحت تربیتی اعتقادی، عبادی و اخلاقی را داریم.

او بیان کرد: برای آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با مفاهیم قرآنی باید از روش‌های نوین در آموزش قرآن استفاده کرد و ایجاد انس و پیوند دانش‌آموزان با قرآن کریم، می‌تواند از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کند و در این راستا اولیاء دانش‌آموزان نیز می‌توانند با ارتباط منسجم و پیوند عمیق با اولیاء مدرسه در این امر خطیر نقش مهمی داشته باشند.

بنار تصریح کرد: دانش‌آموزان شهر حافظان قرآن در سی و نهممین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز خوش درخشیدند و 17 دانش‌آموز قرآنی به مرحله کشوری مسابقات قرآن، عترت و نماز راه یافتند و 45دانش‌آموز نیز رتبه‌های اول تا سوم استانی را کسب کردند.

او افزود: سی و نهممین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز در چهار مرحله آموزشگاهی، منطقه‌ای، استانی و کشوری برگزار شد و دانش‌آموزان علاقه‌منددر رشته‌های قرائت قرآن، حفظ، مداحی، اذان، مفاهیم قرآن کریم، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام و انشاء نماز به رقابت پرداختند.

مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی،شیوه برگزاری دور‌ه‌های توانمند سازی استانی این دوره از مسابقات نیز غیرحضوری و به صورت آنلاین بود.

او تأکید کرد: کسب این موفقیت بزرگ قرآنی را، مرهون تلاش و همت خوب معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی، کارشناسی قرآن، نماز و عترت، مربیان و معاونان پرورشی واحدهای آموزشی، قاریان و داوران برجسته قرآنی و اولیاء محترم دانش‌آموزان هستیم و از این عزیزان برگزیده نیز توسط معاون پرورشی و تربیت‌بدنی منطقه تجلیل بعمل آمد و در ادامه راه توفیق و سلامتی همگان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

خبرنگار: حق ‌شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار